Категорія
Компанії
Дата

Forbes Digital

«Всидіти на двох стільцях». PepsiCo, продовжуючи працювати у Росії, попросила не згадувати у рекламі про підтримку України та ЗСУ. У чому причина

5 хв читання

Пляшка Pepsi /Зображення згенеровано ШІ Midjourney в співавторстві з Анною Наконечною

Пляшка Pepsi Фото Зображення згенеровано ШІ Midjourney в співавторстві з Анною Наконечною

Корпорація PepsiCo, шукаючи восени 2023 року рекламне агентство в Україні, висунуло декілька основних вимог до своєї реклами. Серед них – не згадувати війну, руйнування, а також підтримку України та її Збройних сил. Водночас компанія вже занесена у список «міжнародних спонсорів війни» НАЗК, але її продукція продовжує продаватися і вироблятися в Україні. Як новий скандал може вплинути на PepsiCo?

🎬 YouTube-проєкт Forbes Next про майбутніх зірок українського бізнесу. Новий випуск про школу програмування GoIT. Як вона будує мільярдну компанію на світчерах 👉 Дивіться за цим лінком

«Обмеження у комунікаціях PepsiCo: не згадувати про війну, військовослужбовців, підтримку України та ЗСУ», – йдеться у повідомленні, опублікованому ініціативою B4Ukraine, яка відстежує присутність міжнародного бізнесу у Росії після початку великої війни. 

За інформацією B4Ukraine, це повідомлення PepsiCo створила для потенційного партнера при пошуку рекламного або PR-агентства в Україні восени 2023 року.

Ви знайшли помилку чи неточність?

Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.

Попередній слайд
Наступний слайд