Категорія
Компанії
Дата

Forbes Digital

«Всидіти на двох стільцях». PepsiCo, продовжуючи працювати у Росії, попросила не згадувати у рекламі про підтримку України та ЗСУ. У чому причина

5 хв читання

Пляшка Pepsi /Зображення згенеровано ШІ Midjourney в співавторстві з Анною Наконечною

Пляшка Pepsi Фото Зображення згенеровано ШІ Midjourney в співавторстві з Анною Наконечною

Корпорація PepsiCo, шукаючи восени 2023 року рекламне агентство в Україні, висунуло декілька основних вимог до своєї реклами. Серед них – не згадувати війну, руйнування, а також підтримку України та її Збройних сил. Водночас компанія вже занесена у список «міжнародних спонсорів війни» НАЗК, але її продукція продовжує продаватися і вироблятися в Україні. Як новий скандал може вплинути на PepsiCo?

Купуйте річну передплату на шість журналів Forbes Ukraine за ціною чотирьох номерів. Якщо ви цінуєте якість, глибину та силу реального досвіду, ця передплата саме для вас.

«Обмеження у комунікаціях PepsiCo: не згадувати про війну, військовослужбовців, підтримку України та ЗСУ», – йдеться у повідомленні, опублікованому ініціативою B4Ukraine, яка відстежує присутність міжнародного бізнесу у Росії після початку великої війни. 

За інформацією B4Ukraine, це повідомлення PepsiCo створила для потенційного партнера при пошуку рекламного або PR-агентства в Україні восени 2023 року.

Ви знайшли помилку чи неточність?

Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.

Попередній слайд
Наступний слайд
Четвертий випуск 2025 року вже у передпродажу

Замовляйте з безкоштовною доставкою по Україні