Корпорація PepsiCo, шукаючи восени 2023 року рекламне агентство в Україні, висунуло декілька основних вимог до своєї реклами. Серед них – не згадувати війну, руйнування, а також підтримку України та її Збройних сил. Водночас компанія вже занесена у список «міжнародних спонсорів війни» НАЗК, але її продукція продовжує продаватися і вироблятися в Україні. Як новий скандал може вплинути на PepsiCo?
«Обмеження у комунікаціях PepsiCo: не згадувати про війну, військовослужбовців, підтримку України та ЗСУ», – йдеться у повідомленні, опублікованому ініціативою B4Ukraine, яка відстежує присутність міжнародного бізнесу у Росії після початку великої війни.
За інформацією B4Ukraine, це повідомлення PepsiCo створила для потенційного партнера при пошуку рекламного або PR-агентства в Україні восени 2023 року.
Ви знайшли помилку чи неточність?
Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.