Як побудувати компанію, що здатна швидко масштабуватися, і не тільки в Україні? Розповідає співзасновник і СЕО мережі «Аврора» Тарас Панасенко, 36. Новий сезон «Business Breakfast із Володимиром Федоріним» від Forbes Ukraine
«Аврора» є найбільшою і найдинамічнішою українською торговельною мережею у форматі one dollar store. Зараз у неї більше 1500 магазинів у двох країнах: понад 1480 в Україні та 25 у Румунії. Нові магазини мережі відкриваються у середньому кожні 14 годин, розповідають у пресслужбі «Аврори».
Виторг компанії у минулому році зріс на 93,5%, до 26,9 млрд грн, свідчать дані YouControl. У січні–березні 2024-го виручка додатково зросла на 55,2%, до 8 млрд грн.
План на 2024 рік – відкриття 400 магазинів. «Ми його виконуємо», – каже співзасновник і СЕО мережі «Аврора» Тарас Панасенко. До 2026-го компанія планує розширення до 2500 магазинів в Україні, експансію в Молдову й Балканські країни.
«Аврора» експериментує і з форматами. «Нещодавно відкрили магазин на вул. Жилянській у Києві з великою площею – під 700 кв. м, із дитячою і бʼюті-зоною, зоною швидкого перекусу», – розповів Панасенко. Що ще?
Розмова скорочена та відредагована для зрозумілості.
Ви знайшли помилку чи неточність?
Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.