Категорія
Компанії
Дата

Forbes Digital

Як заробляти мільярди на копійчаних товарах. Тарас Панасенко – про розширення мережі «Аврора» й побудову міжнародної компанії. Інтерв’ю

5 хв читання

співзасновник СЕО «Аврора» Тарас Панасенко /Артем Галкін для Forbes Ukraine

Співзасновник і СЕО мережі «Аврора» Тарас Панасенко Фото Артем Галкін для Forbes Ukraine

Як побудувати компанію, що здатна швидко масштабуватися, і не тільки в Україні? Розповідає співзасновник і СЕО мережі «Аврора» Тарас Панасенко, 36. Новий сезон «Business Breakfast із Володимиром Федоріним» від Forbes Ukraine

Форум «Вільна» повертається 20 лютого, щоб стати вашим джерелом ідей, знайомств і можливостей. Долучайтеся до заходу за посиланням! 🎟

«Аврора» є найбільшою і найдинамічнішою українською торговельною мережею у форматі one dollar store. Зараз у неї більше 1500 магазинів у двох країнах: понад 1480 в Україні та 25 у Румунії. Нові магазини мережі відкриваються у середньому кожні 14 годин, розповідають у пресслужбі «Аврори».

Виторг компанії у минулому році зріс на 93,5%, до 26,9 млрд грн, свідчать дані YouControl. У січні–березні 2024-го виручка додатково зросла на 55,2%, до 8 млрд грн. 

План на 2024 рік – відкриття 400 магазинів. «Ми його виконуємо», – каже співзасновник і СЕО мережі «Аврора» Тарас Панасенко. До 2026-го компанія планує розширення до 2500 магазинів в Україні, експансію в Молдову й Балканські країни.

«Аврора» експериментує і з форматами. «Нещодавно відкрили магазин на вул. Жилянській у Києві з великою площею – під 700 кв. м, із дитячою і бʼюті-зоною, зоною швидкого перекусу», – розповів Панасенко. Що ще?

Розмова скорочена та відредагована для зрозумілості.

Ви знайшли помилку чи неточність?

Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.

Попередній слайд
Наступний слайд
Головний журнал 2024 року вже у продажу

Замовляйте з безкоштовною доставкою по Україні