Маркетингова агенція Netpeak Agencies Group підбила перші підсумки роботи з Telegram Ads. За три місяці реклама отримала 120 млн переглядів. Утім це ще далеко від рекламних результатів Facebook та Instagram. Якому бізнесу цікава таргетована реклама у месенджері і чи виправдала вона очікування ринку?
Amazon інвестує мільярди доларів у ШІ, роботів та машинне навчання. Якими принципами й правилами керується компанія?
Дізнайтеся вже 22 листопада на Forbes Tech 2024. Купуйте квиток за посиланням!
Реклама Telegram Ads за три місяці допомогла залучити компаніям 200 000 підписників та отримала 1,1 млн кліків на рекламні оголошення, повідомили Forbes у маркетинговій агенції Netpeak Agencies Group, яка в січні стала першим офіційним продавцем реклами у Telegram в Україні.
«Це хороший результат для початку, але до Facebook та Instagram ще дуже далеко», – каже CMO рекрутингової платформи Altego та ексвласник агенції Digital Monster Agency Микита Наконечний. При денній активній аудиторії 14–16 млн показники 200 000 підписників за три місяці – не дуже багато, погоджується CEO агенції Webpromo Юрій Копишинський. «В Instagram ці цифри вдвічі вищі», – додає він.
Це не відштовхує потенційних клієнтів. «Рекламодавці хочуть бути на платформі, якою користуються всі», – каже Копишинський.
Ви знайшли помилку чи неточність?
Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.