Реклама в Telegram - ціна, ефективність /колаж Анастасія Левицька
Категорія
Інновації
Дата

Forbes Digital

120 млн переглядів і 200 000 підписників. Три місяці в Україні працює офіційна реклама в Telegram. Що ринок думає про інструмент, яким вже скористалися «Сільпо», Glovo та OLX

3 хв читання

Netpeak Agency підбив перші підсумки роботи з Telegram Ads Фото колаж Анастасія Левицька

Маркетингова агенція Netpeak Agencies Group підбила перші підсумки роботи з Telegram Ads. За три місяці реклама отримала 120 млн переглядів. Утім це ще далеко від рекламних результатів Facebook та Instagram. Якому бізнесу цікава таргетована реклама у месенджері і чи виправдала вона очікування ринку?

Реклама Telegram Ads за три місяці допомогла залучити компаніям 200 000 підписників та отримала 1,1 млн кліків на рекламні оголошення, повідомили Forbes у маркетинговій агенції Netpeak Agencies Group, яка в січні стала першим офіційним продавцем реклами у Telegram в Україні. 

«Це хороший результат для початку, але до Facebook та Instagram ще дуже далеко», – каже CMO рекрутингової платформи Altego та ексвласник агенції Digital Monster Agency Микита Наконечний. При денній активній аудиторії 14–16 млн показники 200 000 підписників за три місяці – не дуже багато, погоджується CEO агенції Webpromo Юрій Копишинський. «В Instagram ці цифри вдвічі вищі», – додає він.

Це не відштовхує потенційних клієнтів. «Рекламодавці хочуть бути на платформі, якою користуються всі», – каже Копишинський.

Ви знайшли помилку чи неточність?

Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.

Попередній слайд
Наступний слайд