Категорія
Інновації
Дата

Forbes Digital

«Безпрецедентне рішення в індустрії». PlayStation закриває гру-довгобуд Concord після двох тижнів з моменту запуску. Чому ринок не приймає ігри, на які гравці чекають роками?

5 хв читання

Concord, PlayStation, Sony /Concord™

Concord розроблявся як платний конкурент безкоштовних шутерів Overwatch та Valorant. Однак на своєму піку проєкт не сягнув і 700 гравців на маркетплейсі Steam. Фото Concord™

Розробка ігор в довгу – це про ймовірні ризики невиправданих очікувань гравців та значних збільшень бюджетів. Свіжий приклад – закриття PlayStation шутера Concord через два тижні після релізу, над яким команда працювала вісім років. Що з цього досвіду варто врахувати українським розробникам, серед яких автори гри-довгобуда S.T.A.L.K.E.R.?

PlayStation закриє сервери геройського шутера Concord 6 вересня, після двох тижнів з моменту релізу. Гра, яку розробляли вісім років, не виправдала очікувань, зібравши менше ніж 25 000 проданих копій. Точний бюджет розробки невідомий, але порядок сум може вимірюватися сотнями мільйонів доларів.

Закриття гри лише через два тижні – безпрецедентне рішення в індустрії, каже продакт-менеджер World of Warplanes від студії Wargaming Михайло Зінченко. «Навіть посереднім проєктам дають шанс побути на ринку близько пів року», – додає він. 

Ви знайшли помилку чи неточність?

Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.

Попередній слайд
Наступний слайд