Категорія
Інновації
Дата

Forbes Digital

Детектор емоцій. Науковці з КПІ створили ШІ-стартап Wantent, що передбачає реакцію на рекламу або кіно. Як він працює і скільки може принести засновникам?

5 хв читання

Засновники Wantent /Пресслужба Wantent

Засновники Wantent Анна Ткаченко (ліворуч), Олексій Шалденко, Артем Мельниченко та Костянтин Здор Фото Пресслужба Wantent

Прослухати матеріал

Прослухати матеріал

09:03 хвилин

x1
  • 1
  • 1.25
  • 1.5
  • 1.75
  • 2
00:00 / 09:03

Wantent – один з фіналістів списку найперспективніших українських стартапів 2024-року від Forbes Ukraine. Це технологічний стартап на перетині ШІ, маркетингу й кіноіндустрії, що виріс зі студентського проєкту. Глобальна ціль – підірвати ринок персоналізованої реклами. Конкуренти – проєкти з Оксфорду і MIT. Нова серія проєкту Forbes Ukraine «Ланч зі стартапом».

«Ти ж розумієш, що зараз описуєш новий сезон «Чорного дзеркала»?», – це питання формулюється само собою під час зустрічі із співзасновником українського ШІ-стартапу Wantent Олексієм Шалденком, 35.

Викладач КПІ Шалденко та його колишні студенти придумали софт, що аналізує емоції людей, які переглядають відео, а потім допомагає оцінити й спрогнозувати реакцію аудиторії на рекламу, фільм чи новий епізод серіалу. Штаб-квартира стартапу знаходиться у Києві, компактна команда з 15 людей розкидана по сімом країнам – від України й Польщі до Канади й США.

Ви знайшли помилку чи неточність?

Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.

Попередній слайд
Наступний слайд
Головний журнал 2024 року вже у продажу

Замовляйте з безкоштовною доставкою по Україні