Категорія
Інновації
Дата

Forbes Digital

Детектор емоцій. Науковці з КПІ створили ШІ-стартап Wantent, що передбачає реакцію на рекламу або кіно. Як він працює і скільки може принести засновникам?

5 хв читання

Засновники Wantent /Пресслужба Wantent

Засновники Wantent Анна Ткаченко (ліворуч), Олексій Шалденко, Артем Мельниченко та Костянтин Здор Фото Пресслужба Wantent

Прослухати матеріал

Прослухати матеріал

09:03 хвилин

x1
  • 1
  • 1.25
  • 1.5
  • 1.75
  • 2
00:00 / 09:03

Wantent – один з фіналістів списку найперспективніших українських стартапів 2024-року від Forbes Ukraine. Це технологічний стартап на перетині ШІ, маркетингу й кіноіндустрії, що виріс зі студентського проєкту. Глобальна ціль – підірвати ринок персоналізованої реклами. Конкуренти – проєкти з Оксфорду і MIT. Нова серія проєкту Forbes Ukraine «Ланч зі стартапом».

Купуйте річну передплату на шість журналів Forbes Ukraine за ціною чотирьох номерів. Якщо ви цінуєте якість, глибину та силу реального досвіду, ця передплата саме для вас.

«Ти ж розумієш, що зараз описуєш новий сезон «Чорного дзеркала»?», – це питання формулюється само собою під час зустрічі із співзасновником українського ШІ-стартапу Wantent Олексієм Шалденком, 35.

Викладач КПІ Шалденко та його колишні студенти придумали софт, що аналізує емоції людей, які переглядають відео, а потім допомагає оцінити й спрогнозувати реакцію аудиторії на рекламу, фільм чи новий епізод серіалу. Штаб-квартира стартапу знаходиться у Києві, компактна команда з 15 людей розкидана по сімом країнам – від України й Польщі до Канади й США.

Ви знайшли помилку чи неточність?

Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.

Попередній слайд
Наступний слайд
Четвертий випуск 2025 року вже у передпродажу

Замовляйте з безкоштовною доставкою по Україні