Заснована в Житомирі IT-компанія Viseven допомагає фармгігантам рівня Pfizer та Bayer створювати контент і комунікаційні стратегії, щоб достукатися до пацієнтів, лікарів та страхових компаній. 16 січня Viseven оголосила про залучення інвестицій від Horizon Capital. Навіщо компанії, яка має контракти з понад 50 світовими фармгігантами, додаткові інвестиції?
«Зараз ми починаємо новий етап – збільшення продажів компанії від $20 млн до $100 млн», – говорить засновниця житомирської IT-компанії Viseven Наталя Андрійчук. У середині січня вона вдруге за 15 років існування залучила фінансування. Інвестор – одна з найбільших інвесткомпаній, що працюють в Україні, Horizon Capital. Сума не розголошується, але середній діапазон її угод – від $10 млн до $30 млн, каже старший партнер Horizon Capital Василь Тофан.
Андрійчук створила феномен у світовій фарміндустрії, вважає Тофан. «Наталя живе в літаку. Її багато хто знає в цій галузі», – додає він.
У чому феномен? IT-рішення стартапу допомагають фармкомпаніям створювати комунікаційні стратегії та писати тексти для соцмереж, лендінгів, додатків тощо. Послугами користується понад 50 клієнтів, серед яких гіганти Pfizer, Sanofi, AstraZeneca, Bayer тощо. Вартість контрактів — від $200 000 до $4 млн, писав Forbes у липні 2021 року.
Обсяг глобального MarTech ринку за підсумками минулого року склав $413,6 млрд, ідеться в дослідженні IMARC Group. У 2023-му Viseven увійшла до списку 23 найкращих платформ для залучення клієнтів у галузі фарми, за версією дослідницької компанії Everest Group.
Ви знайшли помилку чи неточність?
Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.