Наталія Андрійчук продає фармкомпаніям маркетингові інструменти на мільйони доларів. Фото Viseven /надано пресслужбою
Категорія
Інновації
Дата

Forbes Digital

Обʼєднати реальний світ із віртуальним. Айтівці з Житомира залучили інвестиції Horizon Capital. Історія Viseven, яка заробляє $20 млн на рік на світових фармгігантах

5 хв читання

Наталія Андрійчук продає фармкомпаніям маркетингові інструменти на мільйони доларів. Фото Viseven Фото надано пресслужбою

16 січня 2024 року Horizon Capital оголосила про інвестиції в засновану в Україні маркетингово-технологічну компанію Viseven. Компанія надає послуги галузям фармацевтики та медико-біологічних наук і працює на ринках понад 30 країн. У 2023-му її дохід склав €18,5 млн, йдеться у даних DealroomПублікуємо історію Viseven, яка вийшла у журналі Forbes у липні 2021 року.

2013 рік, Житомир. В офісі IT‑компанії Viseven стратегічна сесія. На дошці виведено: «Мета – увійти до п’ятірки найбільших світових виробників IT-рішень для маркетингу у фармі». Це написала Наталія Андрійчук, СЕО та засновниця компанії.

2021 рік, Житомир, Таллінн, Бріджуотер (Нью‑Джерсі) + офіси в Канаді, Швейцарії, Індії, Аргентині та на Кіпрі. Bayer, Novartis, Biogen та інші фармацевтичні корпорації купують у Viseven сервіси на $20 млн на рік. Крім того, компанія розробила платформу, яка об’єднує всі інструменти управління контентом і інтегрована з найпопулярнішими маркетинговими інструментами – від Salesforce та Adobe до медичної Veeva. Нова мета Андрійчук – перевести на цю платформу найбільші фармкомпанії і стати лідером на ринку, обсяг якого тільки в США, за оцінкою Американської медичної асоціації, оцінюється в $20,3 млрд.

Ви знайшли помилку чи неточність?

Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.

Попередній слайд
Наступний слайд