Категорія
Інновації
Дата

Forbes Digital

«Мета – продавати технологію, а не папір». Олександра Соболенка підкорила геніальна ідея стартапу Releaf Paper. Чому робити єдинорога з виробника екологічного паперу виявилося не так просто

5 хв читання

ReLeaf Paper Bags /з офіційної Facebook сторінки Releaf PAPER & BAGS/Колаж Forbes Ukraine

Продукцію ReLeaf Paper купують здебільшого малі й середні компанії. Фото з офіційної Facebook сторінки Releaf PAPER & BAGS/Колаж Forbes Ukraine

Український виробник паперу з опалого листя Releaf Paper став відомим завдяки своїй технології та її молодому розробнику Валентину Фречці. Це надважливий актив, але для бізнесу на потенційно трильйонному ринку самого таланту замало. 15 листопада співзасновник й CEO компанії Олександр Соболенко оголосив про відкриття у Парижі першого у світі індустріального виробництва целюлози з опалого листя. Як партнери йшли до успіху? (матеріал від 10 липня)

«Ні я, ні Валентин не маємо наміру здійснювати екзит найближчих років 50», – посміхається Олександр Соболенко, 39, виходець із корпоративного світу, який будував карʼєру в Lenovo. На віртуальний ланч із редакторкою Forbes Ukraine CEO одного з найвідоміших українських екостартапів зупинився в Словаччині під час чергового ділового турне Європою.

Бачення Соболенка амбітне: виростити з Releaf Paper глобальний сімейний бізнес, додавати нові напрямки, поглинати інші компанії й передавати це все в спадок дітям. Наскільки?

Ви знайшли помилку чи неточність?

Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.

Попередній слайд
Наступний слайд