Антон Волянський, CEO Jiji. /з особистого архіву
Категорія
Інновації
Дата

Портфельна компанія Genesis викупила ще один актив у Naspers. Що відомо про угоду

1 хв читання

Антон Волянський, CEO Jiji. Фото з особистого архіву

Найбільша африканська дошка онлайн-оголошень Jiji, що входить до українського інтернет-холдингу Genesis, придбала онлайн-майданчик для продажу і обміну вживаних автомобілів Cars45, повідомили Forbes в компанії.

Як створити продукт, який полюблять клієнти? Отримайте цінні поради від співвласника monobank™ – Олега Гороховського. Купуйте квиток на Форум підприємців, який відбудеться 27 червня.

Раніше маркетплейсом володів OLX Auto, частина глобального медіахолдингу Naspers. В 2019 році Jiji вже викупила дошки оголошень OLX у Naspers в пʼяти африканських країнах. Суму чергової угоди сторони не розголошують.

Cars45 — один з найбільших автомобільних маркетплейсів в Африці, заснованний в 2016 році. Платформа дозволяє продавцям та покупцям уживаних автомобілів оцінити їх стан та вартість, а потім продати чи обміняти. У компанії також є мережа центрів техогляду, де інспектуються всі автомобілі, що виставлені на майданчику. За оцінками Jiji, Cars45 вже проінвестували $25 млн в розвиток компанії на цьому ринку.

«Цією угодою ми добудовуємо ланцюжок придбання авто для покупця. Так проста модель дошки оголошень стає більш складною платформою електронної комерції, де ми контролюємо більше етапів» — говорить Антон Волянський, співзасновник та СЕО Jiji.

Jiji заробляє на преміум-послугах для бізнес-продавців, але не бере участі в угодах та не отримує з них комісії. Компанія розглядала різні варіанти побудови власної транзакційної бізнес-моделі в поєднанні із існуючим способом заробітку. Придбання Cars45, яка вже отримує дохід із транзакцій, дозволить Jiji зекономити час і ресурси, кажуть в компанії.

«Наша стратегія передбачає подальший перехід до моделей транзакційного ринку, і злиття з Cars45 — важливий крок до її реалізації» — комментує Володимир Многолєтній, співзасновник Genesis та член ради директорів Jiji. 

Матеріали по темі

Jiji в цифрах: 

  • загальний обсяг товарообігу — $10 млрд
  • щомісячна аудиторія — 10 млн користувачів
  • ринки — Нігерія, Уганда, Кенія, Гана, Танзанія
  • більше 500 співробітників 
  • біля $50 млн залучених інвестицій від Horizon, Digital Spring Ventures, TA Ventures та інших фондів
  • капиталізація — $150-200 млн

Ви знайшли помилку чи неточність?

Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.

Виправити
Попередній слайд
Наступний слайд
Передзамовлення нового номеру Forbes Ukraine. Купуйте зараз за 209 грн замість 279 грн

Замовляйте з безкоштовною кур’єрською доставкою по Україні