Антон Волянський, CEO Jiji. /з особистого архіву
Категорія
Інновації
Дата

Портфельна компанія Genesis викупила ще один актив у Naspers. Що відомо про угоду

1 хв читання

Антон Волянський, CEO Jiji. Фото з особистого архіву

Найбільша африканська дошка онлайн-оголошень Jiji, що входить до українського інтернет-холдингу Genesis, придбала онлайн-майданчик для продажу і обміну вживаних автомобілів Cars45, повідомили Forbes в компанії.

Amazon інвестує мільярди доларів у ШІ, роботів та машинне навчання. Якими принципами й правилами керується компанія?

Дізнайтеся вже 22 листопада на Forbes Tech 2024. Купуйте квиток за посиланням!

Раніше маркетплейсом володів OLX Auto, частина глобального медіахолдингу Naspers. В 2019 році Jiji вже викупила дошки оголошень OLX у Naspers в пʼяти африканських країнах. Суму чергової угоди сторони не розголошують.

Cars45 — один з найбільших автомобільних маркетплейсів в Африці, заснованний в 2016 році. Платформа дозволяє продавцям та покупцям уживаних автомобілів оцінити їх стан та вартість, а потім продати чи обміняти. У компанії також є мережа центрів техогляду, де інспектуються всі автомобілі, що виставлені на майданчику. За оцінками Jiji, Cars45 вже проінвестували $25 млн в розвиток компанії на цьому ринку.

«Цією угодою ми добудовуємо ланцюжок придбання авто для покупця. Так проста модель дошки оголошень стає більш складною платформою електронної комерції, де ми контролюємо більше етапів» — говорить Антон Волянський, співзасновник та СЕО Jiji.

Jiji заробляє на преміум-послугах для бізнес-продавців, але не бере участі в угодах та не отримує з них комісії. Компанія розглядала різні варіанти побудови власної транзакційної бізнес-моделі в поєднанні із існуючим способом заробітку. Придбання Cars45, яка вже отримує дохід із транзакцій, дозволить Jiji зекономити час і ресурси, кажуть в компанії.

«Наша стратегія передбачає подальший перехід до моделей транзакційного ринку, і злиття з Cars45 — важливий крок до її реалізації» — комментує Володимир Многолєтній, співзасновник Genesis та член ради директорів Jiji. 

Матеріали по темі

Jiji в цифрах: 

  • загальний обсяг товарообігу — $10 млрд
  • щомісячна аудиторія — 10 млн користувачів
  • ринки — Нігерія, Уганда, Кенія, Гана, Танзанія
  • більше 500 співробітників 
  • біля $50 млн залучених інвестицій від Horizon, Digital Spring Ventures, TA Ventures та інших фондів
  • капиталізація — $150-200 млн

Ви знайшли помилку чи неточність?

Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.

Попередній слайд
Наступний слайд