Категорія
Інновації
Дата

Forbes Digital

Руйнівники репутації. Популярні Telegram-канали стали зручним інструментом чорного піару. Як влаштований цей бізнес та скільки це коштує замовникам медіаатак

6 хв читання

Руйнівники репутації. Популярні Telegram-канали стали зручним інструментом чорного піару. Як влаштований цей бізнес та скільки це коштує замовникам медіаатак /колаж Анастасія Решетнік

колаж Анастасія Решетнік

Українські підприємці дедалі частіше жаліються, що стали жертвами інформаційних атак у Telegram. Forbes розбирався, як влаштований бізнес на дискредитації

Навесні-влітку у десятків анонімних українських новинних Telegram-каналів зʼявився інтерес до бізнесової тематики. Їх зацікавив бізнес Philip Morris у РФ, монополізація цементної галузі ірландською CRH, наслідки підвищення «Укрзалізницею» тарифів на вантажні перевезення, справи засновників поштово-логістичної компанії Meest China Владислава Лисенка і «Текстиль-Контакт» Олександра Соколовського та багато інших сюжетів.

Що спільного в цих інформаційних кампаній? За їх публікацію у більшості випадків було заплачено гроші. Принаймні так вважають герої цих новин.

Ви знайшли помилку чи неточність?

Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.

Попередній слайд
Наступний слайд