Українські підприємці дедалі частіше жаліються, що стали жертвами інформаційних атак у Telegram. Forbes розбирався, як влаштований бізнес на дискредитації
Практичний МBA від Forbes на реальних кейсах, щоб прокачати навички управління на прикладі Володимира Кудрицького, ексголови правління «Укренерго».
Премʼєра другого сезону YouTube проєкту «Директорія» вже на каналі Forbes Ukraine!
Навесні-влітку у десятків анонімних українських новинних Telegram-каналів зʼявився інтерес до бізнесової тематики. Їх зацікавив бізнес Philip Morris у РФ, монополізація цементної галузі ірландською CRH, наслідки підвищення «Укрзалізницею» тарифів на вантажні перевезення, справи засновників поштово-логістичної компанії Meest China Владислава Лисенка і «Текстиль-Контакт» Олександра Соколовського та багато інших сюжетів.
Що спільного в цих інформаційних кампаній? За їх публікацію у більшості випадків було заплачено гроші. Принаймні так вважають герої цих новин.
Ви знайшли помилку чи неточність?
Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.