Категорія
Інновації
Дата

Forbes Digital

Руйнівники репутації. Популярні Telegram-канали стали зручним інструментом чорного піару. Як влаштований цей бізнес та скільки це коштує замовникам медіаатак

6 хв читання

Руйнівники репутації. Популярні Telegram-канали стали зручним інструментом чорного піару. Як влаштований цей бізнес та скільки це коштує замовникам медіаатак /колаж Анастасія Решетнік

колаж Анастасія Решетнік

Українські підприємці дедалі частіше жаліються, що стали жертвами інформаційних атак у Telegram. Forbes розбирався, як влаштований бізнес на дискредитації

Оформлюйте передплату на 6 номерів Forbes Ukraine зі змістовними інтерв’ю, рейтингами та аналітикою, тепер зі знижкою 50%.

Навесні-влітку у десятків анонімних українських новинних Telegram-каналів зʼявився інтерес до бізнесової тематики. Їх зацікавив бізнес Philip Morris у РФ, монополізація цементної галузі ірландською CRH, наслідки підвищення «Укрзалізницею» тарифів на вантажні перевезення, справи засновників поштово-логістичної компанії Meest China Владислава Лисенка і «Текстиль-Контакт» Олександра Соколовського та багато інших сюжетів.

Що спільного в цих інформаційних кампаній? За їх публікацію у більшості випадків було заплачено гроші. Принаймні так вважають герої цих новин.

Ви знайшли помилку чи неточність?

Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.

Попередній слайд
Наступний слайд
Другий випуск 2025 року вже у продажу

Замовляйте з безкоштовною доставкою по Україні