Українські підприємці дедалі частіше жаліються, що стали жертвами інформаційних атак у Telegram. Forbes розбирався, як влаштований бізнес на дискредитації
Подарунок для справжніх лідерок та лідерів
Сертифікат Forbes — 365 днів доступу до якісної аналітики, інсайтів та історій успіху, що змінюють мислення. Купуйте зараз
Навесні-влітку у десятків анонімних українських новинних Telegram-каналів зʼявився інтерес до бізнесової тематики. Їх зацікавив бізнес Philip Morris у РФ, монополізація цементної галузі ірландською CRH, наслідки підвищення «Укрзалізницею» тарифів на вантажні перевезення, справи засновників поштово-логістичної компанії Meest China Владислава Лисенка і «Текстиль-Контакт» Олександра Соколовського та багато інших сюжетів.
Що спільного в цих інформаційних кампаній? За їх публікацію у більшості випадків було заплачено гроші. Принаймні так вважають герої цих новин.
Ви знайшли помилку чи неточність?
Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.