У глобальної Philip Morris масштабна мета – за п'ять років перевести 40 млн дорослих курців на бездимні продукти, а в подальшому повністю припинити випуск сигарет. Курс на «світ без тютюнового диму» Philip Morris узяв чотири роки тому. З того часу інвестиції в продукти, що виключають горіння, збільшилися більш ніж на третину – до $465 млн у минулому році. У звіті PMI за 2019 рік ідеться про те, що бездимні продукти обирають 11 млн дорослих курців. В Україні їхня кількість перевищує 700 000. Український ринок цигарок, за даними компанії, скорочується три роки поспіль. За минулий рік він втратив 12%, а Philip Morris зменшила продажі сигарет на 3%.
50 найкращих роботодавців
У «Philip Morris Україна» – гравця тютюнового ринку країни номер один – солідний соцпакет. Співробітники компанії та їхні близькі родичі можуть застрахувати життя і здоров’я від критичних захворювань, причому лікуватися можна й за кордоном. Фірма компенсує вартість занять спортом і видає допомогу при виході на пенсію. На харківській фабриці працюють спортзал і фізіотерапевтичний кабінет.
У компанії давно практикували гнучкий графік роботи, тому перехід на дистанційний режим в українському представництві відбувся швидко. Перебудова виробничих процесів вклалася у два тижні. Philip Morris компенсує працівникам та членам їхніх сімей усі витрати, пов’язані з COVID‑19. Компанія оплачує виїзд лаборанта додому для тестування працівника на вірус.