Категорія
Інновації
Дата

Стартап Teamflow розробив віртуальну симуляцію офісу, має серед клієнтів Netflix та Shopify і оцінюється в $225 млн. Як він працює

Стартап Teamflow розробив віртуальну симуляцію офісу, має серед клієнтів Netflix та Shopify і оцінюється в $225 млн. Як він працює /Shutterstock

Shutterstock

Платформа Teamflow пропонує віртуальні офіси, які можна кастомізувати. За рік вона отримала вже $50 млн інвестицій

Як мотивувати команду не збавляти темп у надскладних умовах? Дізнайтесь 25 квітня на форумі «Надлюди» від Forbes. Купуйте квиток за посиланням!

У 2019-му Фло Крівелло очолював розробку продукту в підрозділі JUMP Starter, який належить Uber, і був абсолютно виснажений, на межі сліз. Його команда цілий день намагалася виправити недолік. Вони це робили достатньо часто, і проблем не було, але цього разу здавався інакшим і значно складнішим, та Крівелло не розумів чому. Аж раптом його осяяло.

«Через те що ми працювали дистанційно, ми не могли співпрацювати так само швидко й злагоджено, як зазвичай», – розповідає він Forbes. Того дня його команда вперше усувала недоліки дистанційно, а програмні інструменти, які були їм доступні, не допомагали. Неформальна співпраця, до якої вони звикли, не була так само ефективною через Zoom. Переконаний у тому, що проблему помітив не лише він, Крівелло зачинився в кімнаті, щоб знайти рішення.

У результаті в нього вийшла Teamflow. Це платформа, схожа на гру Sims, що пропонує віртуальні офіси, які можна кастомізувати. Симуляція нагадує звичайний офіс зі столами й кабінетами, можна підійти та поговорити з колегою в віртуальному коридорі або постукати в двері цифрового кабінету й зайти.

Заснована в липні 2020-го компанія Teamflow випустила свій продукт пʼять місяців тому і вже має клієнтів на зразок Netflix і Shopify. На платформі вже провели понад мільйон годин зустрічей.

«Це неймовірно бачити таку зацікавленість платформою, – каже Крівелло. – Наш середньостатистичний користувач проводить на платформі пʼять годин на день шість днів на тиждень. А половина наших користувачів і того більше. Рідко можна побачити таку залученість у програму, і саме це допомогло нам зібрати так багато грошей». Натяк на треті збори капіталу минулого року.

Згідно з розсилкою Midas Touch, під час раунду інвестицій Серії Б Teamflow зібрала $35 млн за оцінки $225 млн. Раунд очолила фірма Coatue, а попередні інвестори Menlo Ventures і Battery Ventures теж узяли в ньому участь.

Загалом за останні понад 12 місяців стартап зібрав $50 млн на те, на що зазвичай збирають гроші молоді компанії: найняти людей і створити більше продуктів. Лукас Свішер, генеральний партнер у Coatue, каже, що, на його думку, Teamflow вдасться скористатися майбутніми трендами в роботі, хай якими б вони не були.

Стартап Teamflow розробив віртуальну симуляцію офісу, має серед клієнтів Netflix та Shopify і оцінюється в $225 млн. Як він працює /Фото 1

Стартап віртуального офісу Teamflow. Фото TEAMFLOW

«Деякі компанії хочуть повернути усіх працівників до офісів, інші хочуть працювати винятково дистанційно. Перевага Teamflow у тому, що вона може працювати і з тими, і з тими, – розповідає Свішер. – Коли компанії стають більшими, їхня географія розширюється, тому, навіть якщо усі працюють в офісі, працівники різних офісів однієї компанії все одно знаходяться на відстані. Тому щось на зразок Teamflow є вкрай важливим».

Крівелло жартує, що Teamflow створює відчуття офісу, але вартість такого приміщення значно нижча. Користувачі зʼявляються у вигляді бульбашок, які можна пересувати офісом і переносити до інших кабінетів. Кожна бульбашка чує лише те, що говорять інші бульбашки неподалік від неї. Набір інструментів дає людям змогу збиратися й одночасно використовувати дошку для записів.

Стартап Teamflow розробив віртуальну симуляцію офісу, має серед клієнтів Netflix та Shopify і оцінюється в $225 млн. Як він працює /Фото 2

Фло Крівелло (на ілюстрації з чашкою кави) – засновник і гендиректор стартапу віртуального офісу Teamflow. Фото TEAMFLOW

Крівелло каже, що його платформа також пропонує більше приватності, ніж традиційний офіс, адже без просторових обмежень у кожного є власний особистий простір і кожен може зачинити уявні двері, якщо треба тимчасово усамітнитися.

«Це краще, ніж бути в реальному офісі, і ми вважаємо, що люди не завжди розуміють, що це дуже невисока планка для компанії, – каже Крівелло. – Там у вас немає такої приватності, а тут ваш простір безмежний». (Звісно, для ще більшої приватності не треба ані те, ані інше – ви просто можете вийти зі Slack і Zoom.)

За останній рік тим, якою буде в майбутньому робота, переймалося багато венчурних фірм і стартапів, адже всі намагаються спрогнозувати, якими будуть тренди роботи після карколомних змін у звичках через епідемію COVID-19. Велика кількість стартапів прагнуть вирішити питання, якою буде майбутня робота, адже пандемія змусила нас змінити те, до чого ми звикли.

Серед таких стартапів Around, який створив інструмент для відеоспівпраці, що за потреби блокує коментарі від інших учасників розмови. А ще є Remote, компанія, яка допомагає кадровикам у різних куточках світу і яку оцінили у $1 млрд.

«Ми справді вважаємо дистанційку однією з найкрутіших змін у роботі, – каже Крівелло. – Навколо неї мало ажіотажу і про неї мало говорять. Але це найважливіша економічна трансформація з часів промислової революції».

Матеріали по темі

Ви знайшли помилку чи неточність?

Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.

Виправити
Попередній слайд
Наступний слайд
Новий номер Forbes Ukraine

Замовляйте з безкоштовною кур’єрською доставкою по Україні