Категорія
Лідерство
Дата

Forbes Digital

«Від початку війни у команди немає бізнес-цілей». СЕО Nestlé у Південно-Східній Європі Алессандро Дзанеллі – про трансформацію за час війни та нові принципи ефективності. Інтервʼю

6 хв читання

За час війни Nestlé втратила в Україні 10 млн клієнтів, найняла майже 1000 людей та відкриває нову фабрику на Волині. Яку трансформацію пережив український бізнес компанії та як залишатися ефективним без бізнес-цілей, розповідає генеральний директор Алессандро Дзанеллі, 55

Купуйте річну передплату на шість журналів Forbes Ukraine за ціною чотирьох номерів. Якщо ви цінуєте якість, глибину та силу реального досвіду, ця передплата саме для вас.

Цей матеріал – частина спецвипуску журналу Forbes Ukraine «Хто є хто в українському бізнесі»: «портрети» 303 СЕО провідних компаній України у 33 галузях економіки, або ґрунтовний путівник українським світом лідерів бізнесу.

У першому півріччі 2024 року Nestlé наростила виторг в Україні на 19%, до 8,2 млрд грн. «2024-й виглядає дуже вдало», – тішиться СЕО компанії Алессандро Дзанеллі. Він з 2019 року керує українським бізнесом із Києва. З 2021-го Дзанеллі голова регіону Південно-Східна Європа, який включає і Україну. Справ у нього вистачає.

Контриб'ютори співпрацюють із Forbes на позаштатній основі. Їхні тексти відображають особисту точку зору. У вас інша думка? Пишіть нашій редакторці Тетяні Павлушенко – [email protected]

Ви знайшли помилку чи неточність?

Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.

Попередній слайд
Наступний слайд
Четвертий випуск 2025 року вже у продажу

Замовляйте з безкоштовною доставкою по Україні