Михайло Царьов, СЕО StarLightMedia
Співпрацюємо з технологічними лідерами. Наприклад, з американською компанією Adtelligent монетизуємо наш контент, а з «Київстаром» інтегрували big data в digital.
Сергій Бадрітдінов, СЕО INTERTOP
Зробили мобільний застосунок, у якому можна вибрати бренди, стилі й отримувати індивідуальні рекомендації. Запустили ігрову платформу, де спивробітники виконують завдання-місії і вчаться ділитися знаннями.
Дмитро Шпаков, президент AB InBev Efes
Використовуємо AI та machine learning для визначення високоризикових транзакцій і підозрілих платежів. Мої особисті принципи «технологічності» – самоорганізованість, гнучкість, проактивність. Важливо проводити регулярний аудит своїх компетенцій.
Артем Афян, керівний партнер юридичної компанії Juscutum
Автоматизуємо процеси. Впровадили CRM-системи, розробляємо ботів для спрощення процедур. Так народилися PatentBot, бот для реєстрації торговельних марок, робот-бухгалтер і бот для подавання судових позовів.
Олександр Соколовський, президент компанії «Текстиль Контакт»
Читаю спеціалізовані сайти і книги. Головне – розпізнавати унікальне й одразу впроваджувати це у свою роботу. Сьогодні, наприклад, обговорював з колегою додаток щодо digital-приміряння одягу – цю ідею потрібно реалізовувати якомога швидше.
Олена Вовк, Голова наглядової ради компанії «Ензим»
Щоб бути «в контексті», потрібно багато читати, спілкуватися з партнерами, конкурентами, стежити за новими технологіями та проєктами. Мій особистий спосіб не відстати – спілкуватися з тими, хто молодший, збагачуватися їхнім поглядом на світ.
Ви знайшли помилку чи неточність?
Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.