Ігор Смілянський, генеральний директор «Укрпошти» /Олександр Чекменьов
Категорія
Лідерство
Дата

Чого ви навчилися в конкурентів. Розповідають Смілянський, Риженков, Шевченко, Комаров, Старомінська та Шакалов

Ігор Смілянський, генеральний директор «Укрпошти» Фото Олександр Чекменьов

📲 45 секунд – на один пост, 20 хвилин на день, щоб дізнатися головні економічні та бізнесові новини. Підписуйтеся на Telegram-канал Forbes Ukraine, щоб економити час.

Ігор Смілянський

Генеральний директор «Укрпошти»

Найцінніший урок дав мені голова нашого глобального конкурента Alibaba – Джек Ма. Alibaba придумала цифрову рукавичку-навігатор, яка дає змогу новому співробітникові навчитися всього необхідного за 10 хвилин. Це мене вразило: я вирішив впровадити в «Укрпошті» IT-платформу, яка прискорить надання послуг у 10 разів.

Сергій Шакалов

Генеральний директор KNESS

Найбільше мені запам’ятався «урок амбіційності», коли конкурент сміливіше за нас виходив на зовнішні ринки і здобув результат, на який ми навіть не наважувалися замахнутися. Відтоді я не боюся брати відповідальність за кроки, які приведуть до успіху.

Ірина Старомінська

CEO Universal Bank

У футболі є правило: не забиваєш ти – забивають тобі. Ми готували до запуску важливий проєкт. Довго «вилизували» деталі, доводили все до досконалості. І зовсім випадково дізналися, що конкурент готує до виведення на ринок подібний продукт. Прискорилися і, на щастя, зуміли випередити колег буквально на день. Але урок я винесла: все заплановане має бути запущено в строк.

Юрій Риженков

Генеральний директор «Метінвесту»

Кілька років тому ми почали втрачати у виробничій ефективності. А наш ключовий конкурент демонстрував відмінні результати. Два роки пішло, аби знайти причину. Ми з’ясували, що справа в рівні грамотності й дисципліни персоналу, а не в дорогих технологіях або інвестиціях. Цей урок допоміг нам 2020 року розгорнути роботу компанії і знизити собівартість виробництва.

Євген Шевченко

Генеральний директор Carlsberg Ukraine

Інноваційність – дуже крихка конкурентна перевага, її миттєво можна втратити. Новинку, яку ти випускаєш, може одразу ж таки скопіювати конкурент. Зі мною це відбувалося не раз: зокрема, з брендами «Квас Тарас Білий» та S&R Garage. Конкуренти навчили мене, що важливо першим вловити очікування споживача і випустити продукт, який зуміє його задовольнити.

Олександр Комаро

в

СЕО «Київстару»

Уроком для мене став кейс із продажем Vodafone. Зміна власника – складний період для будь-якої компанії. Я бачив чимало прикладів, коли це відкидало бренди далеко назад. З Vodafone цього не сталося. Сильна корпоративна культура допомагає успішно пройти турбулентний період, не втративши ані в конкурентоспроможності, ані у швидкості розвитку.

Опубліковано в шостому номері журналу Forbes (грудень 2020)

Матеріали по темі

Ви знайшли помилку чи неточність?

Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.

Виправити
Попередній слайд
Наступний слайд
Новий номер Forbes Ukraine

Замовляйте з безкоштовною кур’єрською доставкою по Україні