Ігор Смілянський
Генеральний директор «Укрпошти»
Найцінніший урок дав мені голова нашого глобального конкурента Alibaba – Джек Ма. Alibaba придумала цифрову рукавичку-навігатор, яка дає змогу новому співробітникові навчитися всього необхідного за 10 хвилин. Це мене вразило: я вирішив впровадити в «Укрпошті» IT-платформу, яка прискорить надання послуг у 10 разів.
Сергій Шакалов
Генеральний директор KNESS
Найбільше мені запам’ятався «урок амбіційності», коли конкурент сміливіше за нас виходив на зовнішні ринки і здобув результат, на який ми навіть не наважувалися замахнутися. Відтоді я не боюся брати відповідальність за кроки, які приведуть до успіху.
Ірина Старомінська
CEO Universal Bank
У футболі є правило: не забиваєш ти – забивають тобі. Ми готували до запуску важливий проєкт. Довго «вилизували» деталі, доводили все до досконалості. І зовсім випадково дізналися, що конкурент готує до виведення на ринок подібний продукт. Прискорилися і, на щастя, зуміли випередити колег буквально на день. Але урок я винесла: все заплановане має бути запущено в строк.
Юрій Риженков
Генеральний директор «Метінвесту»
Кілька років тому ми почали втрачати у виробничій ефективності. А наш ключовий конкурент демонстрував відмінні результати. Два роки пішло, аби знайти причину. Ми з’ясували, що справа в рівні грамотності й дисципліни персоналу, а не в дорогих технологіях або інвестиціях. Цей урок допоміг нам 2020 року розгорнути роботу компанії і знизити собівартість виробництва.
Євген Шевченко
Генеральний директор Carlsberg Ukraine
Інноваційність – дуже крихка конкурентна перевага, її миттєво можна втратити. Новинку, яку ти випускаєш, може одразу ж таки скопіювати конкурент. Зі мною це відбувалося не раз: зокрема, з брендами «Квас Тарас Білий» та S&R Garage. Конкуренти навчили мене, що важливо першим вловити очікування споживача і випустити продукт, який зуміє його задовольнити.
Олександр Комаро
в
СЕО «Київстару»
Уроком для мене став кейс із продажем Vodafone. Зміна власника – складний період для будь-якої компанії. Я бачив чимало прикладів, коли це відкидало бренди далеко назад. З Vodafone цього не сталося. Сильна корпоративна культура допомагає успішно пройти турбулентний період, не втративши ані в конкурентоспроможності, ані у швидкості розвитку.
Опубліковано в шостому номері журналу Forbes (грудень 2020)
Ви знайшли помилку чи неточність?
Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.