Ігор Смілянський, генеральний директор «Укрпошти» /Олександр Чекменьов
Категорія
Лідерство
Дата

Чого ви навчилися в конкурентів. Розповідають Смілянський, Риженков, Шевченко, Комаров, Старомінська та Шакалов

1 хв читання

Ігор Смілянський, генеральний директор «Укрпошти» Фото Олександр Чекменьов

⚡️ Лише 3 дні! Отримайте доступ до річної підписки Forbes Digital зі знижкою 40%. Промокод: MORNING. Оформлюйте підписку за посиланням.

Ігор Смілянський

Генеральний директор «Укрпошти»

Найцінніший урок дав мені голова нашого глобального конкурента Alibaba – Джек Ма. Alibaba придумала цифрову рукавичку-навігатор, яка дає змогу новому співробітникові навчитися всього необхідного за 10 хвилин. Це мене вразило: я вирішив впровадити в «Укрпошті» IT-платформу, яка прискорить надання послуг у 10 разів.

Сергій Шакалов

Генеральний директор KNESS

Найбільше мені запам’ятався «урок амбіційності», коли конкурент сміливіше за нас виходив на зовнішні ринки і здобув результат, на який ми навіть не наважувалися замахнутися. Відтоді я не боюся брати відповідальність за кроки, які приведуть до успіху.

Ірина Старомінська

CEO Universal Bank

У футболі є правило: не забиваєш ти – забивають тобі. Ми готували до запуску важливий проєкт. Довго «вилизували» деталі, доводили все до досконалості. І зовсім випадково дізналися, що конкурент готує до виведення на ринок подібний продукт. Прискорилися і, на щастя, зуміли випередити колег буквально на день. Але урок я винесла: все заплановане має бути запущено в строк.

Юрій Риженков

Генеральний директор «Метінвесту»

Кілька років тому ми почали втрачати у виробничій ефективності. А наш ключовий конкурент демонстрував відмінні результати. Два роки пішло, аби знайти причину. Ми з’ясували, що справа в рівні грамотності й дисципліни персоналу, а не в дорогих технологіях або інвестиціях. Цей урок допоміг нам 2020 року розгорнути роботу компанії і знизити собівартість виробництва.

Євген Шевченко

Генеральний директор Carlsberg Ukraine

Інноваційність – дуже крихка конкурентна перевага, її миттєво можна втратити. Новинку, яку ти випускаєш, може одразу ж таки скопіювати конкурент. Зі мною це відбувалося не раз: зокрема, з брендами «Квас Тарас Білий» та S&R Garage. Конкуренти навчили мене, що важливо першим вловити очікування споживача і випустити продукт, який зуміє його задовольнити.

Олександр Комаро

в

СЕО «Київстару»

Уроком для мене став кейс із продажем Vodafone. Зміна власника – складний період для будь-якої компанії. Я бачив чимало прикладів, коли це відкидало бренди далеко назад. З Vodafone цього не сталося. Сильна корпоративна культура допомагає успішно пройти турбулентний період, не втративши ані в конкурентоспроможності, ані у швидкості розвитку.

Опубліковано в шостому номері журналу Forbes (грудень 2020)

Матеріали по темі

Ви знайшли помилку чи неточність?

Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.

Попередній слайд
Наступний слайд