У 2024 році команда креативної агенції banda знову може обирати між кількома великими проєктами, які заходять одночасно. У перший рік великої війни, коли більшість компаній заморозили рекламні бюджети, така ситуація здавалась казкою. Banda вирулила. У 2023-му виторг зріс на 78% і майже сягнув довоєнних 90,5 млн грн. Що допомогло втриматись на плаву? Три нові департаменти та нові партнери, що їх очолили
Навесні 2022 року маркетингова команда Comfy не мала у роботі жодного проєкту. «Було невідомо, чи працюватимемо», – згадує маркетинг-директорка компанії Марія Назаренко.
У схожій ситуації знаходилась агенція banda, що працює з Comfy з середини 2010-х. «Ми хочемо працювати – і ви хочете, – сказали ритейлеру креативники. – Зробімо щось разом». Результат – у червні 2022 року вийшла кампанія «Мій дім – це Україна». Її загальне охоплення – понад 5 млн унікальних контактів, порахували у Comfy.
Ви знайшли помилку чи неточність?
Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.