У 2024 році команда креативної агенції banda знову може обирати між кількома великими проєктами, які заходять одночасно. У перший рік великої війни, коли більшість компаній заморозили рекламні бюджети, така ситуація здавалась казкою. Banda вирулила. У 2023-му виторг зріс на 78% і майже сягнув довоєнних 90,5 млн грн. Що допомогло втриматись на плаву? Три нові департаменти та нові партнери, що їх очолили
Форум «Вільна» повертається 20 лютого, щоб стати вашим джерелом ідей, знайомств і можливостей. Долучайтеся до заходу за посиланням! 🎟
Навесні 2022 року маркетингова команда Comfy не мала у роботі жодного проєкту. «Було невідомо, чи працюватимемо», – згадує маркетинг-директорка компанії Марія Назаренко.
У схожій ситуації знаходилась агенція banda, що працює з Comfy з середини 2010-х. «Ми хочемо працювати – і ви хочете, – сказали ритейлеру креативники. – Зробімо щось разом». Результат – у червні 2022 року вийшла кампанія «Мій дім – це Україна». Її загальне охоплення – понад 5 млн унікальних контактів, порахували у Comfy.
Ви знайшли помилку чи неточність?
Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.