Категорія
Життя
Дата

Forbes Digital

Змінитись, аби вижити. Топова креативна агенція banda ледь не зупинилась з початком великої війни, але вже за рік повернула позиції. Що принесло результат?

5 хв читання

Banda Agency /Фото з особистого архіву/колаж Олександра Карасьова

Максим Борітко, Дмитро Адабір, Єгор Петров, Ярослав Сердюк, Павло Вржещ, Іван Філліпов Фото Фото з особистого архіву/колаж Олександра Карасьова

У 2024 році команда креативної агенції banda знову може обирати між кількома великими проєктами, які заходять одночасно. У перший рік великої війни, коли більшість компаній заморозили рекламні бюджети, така ситуація здавалась казкою. Banda вирулила. У 2023-му виторг зріс на 78% і майже сягнув довоєнних 90,5 млн грн. Що допомогло втриматись на плаву? Три нові департаменти та нові партнери, що їх очолили

Навесні 2022 року маркетингова команда Comfy не мала у роботі жодного проєкту. «Було невідомо, чи працюватимемо», – згадує маркетинг-директорка компанії Марія Назаренко. 

У схожій ситуації знаходилась агенція banda, що працює з Comfy з середини 2010-х. «Ми хочемо працювати – і ви хочете, – сказали ритейлеру креативники. – Зробімо щось разом». Результат – у червні 2022 року вийшла кампанія «Мій дім – це Україна». Її загальне охоплення – понад 5 млн унікальних контактів, порахували у Comfy.

Ви знайшли помилку чи неточність?

Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.

Попередній слайд
Наступний слайд