Категорія
Життя
Дата

Forbes Digital

Змінитись, аби вижити. Топова креативна агенція banda ледь не зупинилась з початком великої війни, але вже за рік повернула позиції. Що принесло результат?

5 хв читання

Banda Agency /Фото з особистого архіву/колаж Олександра Карасьова

Максим Борітко, Дмитро Адабір, Єгор Петров, Ярослав Сердюк, Павло Вржещ, Іван Філліпов Фото Фото з особистого архіву/колаж Олександра Карасьова

У 2024 році команда креативної агенції banda знову може обирати між кількома великими проєктами, які заходять одночасно. У перший рік великої війни, коли більшість компаній заморозили рекламні бюджети, така ситуація здавалась казкою. Banda вирулила. У 2023-му виторг зріс на 78% і майже сягнув довоєнних 90,5 млн грн. Що допомогло втриматись на плаву? Три нові департаменти та нові партнери, що їх очолили

За 107 років існування Forbes логотип змінювався 18 разів, але таким авангардним і вільним світ його бачить вперше. В новому числі журналу Forbes Ukraine: сучасне мистецтво, топ-50 благодійних фондів, альтернативна енергетика, 30 до 30. Замовляйте вже зараз!

Навесні 2022 року маркетингова команда Comfy не мала у роботі жодного проєкту. «Було невідомо, чи працюватимемо», – згадує маркетинг-директорка компанії Марія Назаренко. 

У схожій ситуації знаходилась агенція banda, що працює з Comfy з середини 2010-х. «Ми хочемо працювати – і ви хочете, – сказали ритейлеру креативники. – Зробімо щось разом». Результат – у червні 2022 року вийшла кампанія «Мій дім – це Україна». Її загальне охоплення – понад 5 млн унікальних контактів, порахували у Comfy.

Ви знайшли помилку чи неточність?

Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.

Попередній слайд
Наступний слайд