За час великої війни Анна Октябрь стала постійною учасницею Тижня моди у Парижі, увійшла до списку найкращих світових дизайнерок Vogue та подвоїла продажі. Її речі – у топі продажів найбільших світових ритейлерів. Фундамент успіху – аналітика та продукт: впізнавані сукні Anna October. Що попереду? Кейс компанії з другого списку Next250.
(Архівний матеріал від 18 березня 2024 року)
У лютому американський Vogue опублікував список інноваторок, що змінюють світове бачення моди. До нього увійшли 37 дизайнерок, серед яких Вікторія Бекгем, Міучча Прада і українка Анна Октябрь, 33.
Американській аудиторії добре знайомий бренд Anna October, заснований у 2010-му. З 2022-го частка США та Канади у продажах бренду – 50%. Раніше їх було 70%, каже Октябрь. Наприкінці 2023-го вийшла колаборація Anna October та J.Crew: до спільної колекції увійшли аксесуари та одяг вартістю від $78 за браслет до $398 за вечірні сукні. Дохід J.Crew у 2023-му становив $2,6 млрд.
Флагманський продукт Anna October – сукні, вартість яких на офіційному сайті бренду варіюється від €260 до €1250. Плаття Snowdrop увійшло у пʼятірку найпродаваніших речей найбільшого ритейлеру бренду Moda Operandi.
Головні завдання Октябрь на 2024 рік – розвивати B2C, знижувати ціни і продовжувати зростати: за час вторгнення оборот бренду зріс удвічі, сягнувши €1,7 млн. Як дизайнерка робитиме це?
Інтервʼю скорочене та відредаговане для зрозумілості.
Останні перемоги
Найгучніша подія останнього часу для Anna October – ваше імʼя у списку найкращих світових дизайнерок від американського Vogue. Як ви дізнались, що потрапили до списку?
Головний редактор Vogue Україна Веніамін Брикалін сказав, що мене шукає американський Vogue. Вони розповіли, що роблять профайли креативних директорок і хочуть зняти мене з командою. Я поїхала до Києва, ми зробили кадр, але він не сподобався [головній редакторці Vogue US] Анні Вінтур.
Коли за пару днів я прилетіла до Нью-Йорка на запуск колекції із J.Crew, мені сказали, що Vogue хоче зняти мене ще раз. Не знала, що це робитиме Анна Лейбовіц. Про таке я навіть не мріяла.
Коли зрозуміла масштаб проєкту, здивувалась і зраділа. Більше нікому нічого не треба доводити. Треба працювати, робити краще, розширятись.
Це може прозвучати пафосно, але я вважаю, що це не стільки про мене, скільки про зусилля команди. Українська дизайнерка поряд з Міуччею Прадою та Рей Кавакубо – добре для нас усіх.
Ви знайшли помилку чи неточність?
Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.