Anna October і головна редакторка американського журналу Vogue Анна Вінтур /Скріншот з Instagram
Категорія
Новини
Дата

Українська дизайнерка Anna October представила колаборацію з американським брендом J.Crew. У 2023-му його дохід сягнув $2,3 млрд

1 хв читання

Anna October і головна редакторка американського журналу Vogue Анна Вінтур Фото Скріншот з Instagram

Українська дизайнерка Anna October створила лімітовану колекцію одягу та аксесуарів разом із американським фаст-фешн брендом J.Crew до зимових свят

Amazon інвестує мільярди доларів у ШІ, роботів та машинне навчання. Якими принципами й правилами керується компанія?

Дізнайтеся вже 22 листопада на Forbes Tech 2024. Купуйте квиток за посиланням!

Ключові факти

  • Святкова колаборація Anna October та J.Crew вийшла 5 грудня і вже доступна на сайті американського бренду.
  • Ціни на речі з неї варіюються від $78 за браслет до $398 за вечірні сукні. Також до колекції увійшли топи, спідниці та светри.
  • До традиційної естетики J.Crew українська дизайнерка додала елементи коктейльного одягу: довгі, тонкі бретелі, відкриті плечі, пірʼя, паєтки тощо.
  • Водночас у лінійці присутні комфортні речі, як-от светри та довгі брюки. Основні матеріали колекції – кашемір й сатин. «Затишний святковий настрій цієї колекції допоможе насолоджуватися простими моментами дня на повну», – каже Anna October.
Українська дизайнерка Anna October представила колаборацію з американським брендом J.Crew. У 2023-му його дохід сягнув $2,3 млрд /Фото 1
Українська дизайнерка Anna October представила колаборацію з американським брендом J.Crew. У 2023-му його дохід сягнув $2,3 млрд /Фото 2

Контекст

Дохід J.Crew у 2023-му склав $2,6 млрд. У 2022-му він сягав $2,3 млрд, рік до того – $2,1 млрд. Цього року бренду виповнилося 20 років, а з-поміж його прихильниць – колишня перша леді США Мішель Обама. J.Crew входить до списків «Найбільші приватні компанії США» та «Бренди з найбільшим соціальним впливом» американського Forbes.

Бренду Anna October 13 років. У 2022-му дизайнерка Анна Октябрь увійшла до переліку BoF 500 – списку професіоналів, які визначають розвиток глобальної індустрії моди, і вперше представила колекцію на Тижні моди в Парижі. 

За час вторгнення українським дизайнерам довелось активізувати експансію та співпрацю з іноземними брендами. Після 24 лютого 90% локальних продажів зникло, казав Forbes дизайнер Іван Фролов. Зараз 70% замовлень у його бренду – з-за кордону, а загальна кількість покупок уже вища, ніж до вторгнення. 

Протягом 2023-го відбулося декілька гучних колаборацій. Наприклад, спільну колекцію представили дизайнерка Ксенія Шнайдер і бренд adidas, а українці Nué та британський бренд Linda Farrow разом випустили лінійку окулярів.

Такі випадки виграшні для всієї галузі, переконаний Фролов. «Це перетворює нашу індустрію на повноцінного гравця світової та прирівнює український бренд до глобальних», – каже він. 

Матеріали по темі

Ви знайшли помилку чи неточність?

Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.

Попередній слайд
Наступний слайд