Anna October
Категорія
Новини
Дата

Українка Anna October увійшла у топ-37 жінок-дизайнерів від Vogue US

Українська дизайнерка Anna October

Українська дизайнерка однойменного бренду Anna October потрапила у список 37 жінок-дизайнерів, які змінюють уявлення про моду, від видання Vogue US.

Велика війна пришвидшила вихід жінок на лідерські ролі. Вже 15 травня на форумі «Вільна» Forbes пропонує подивитися на це явище крізь нову, чітку оптику. Спікерки та спікери з Superhumans, Google, ENKO, McDonald’s, G. Bar та інших. Купуйте квитки за посиланням.

Ключові факти

  • Список «Жінки, що одягають жінок» створений командою американського Vogue з метою збільшення видимості жінок в індустрії, де домінують чоловіки. 
  • «Нестримна – слово, що найкраще описує Anna October», – пише фешн-журналістка Леірд Борреллі-Перссон у матеріалі.
  • Рейтинг демонструє досягнення та здібності жінок-дизайнерок. Окрім Anna October до списку увійшли Міучча Прада (Prada та Miu Miu), Фібі Файло (Phoebe Philo), Рей Кавакубо (Comme des Garcons та Dover Street Market), Вікторія Бекгем (Victoria Backham), Марія Грація Кьюрі (Dior), Торі Бьорч (Tory Burch), Вірджіні Віяр (Chanel), Ізабель Маран (Isabel Marant) та інші.
  • За знімання Anna October для березневого випуску Vogue US відповідала американська фотографиня Енні Лейбовіц. На фото зображена Анна та її подруга-американська мисткиня українського походження Олена Ємчук у її студії у Нью-Йорку.
Українка Anna October увійшла у топ-37 жінок-дизайнерів від Vogue US /Фото 1

Photographed by Annie Leibovitz for Vogue

Контекст

Бренду Anna October 13 років. У 2022-му дизайнерка Анна Октябрь увійшла до переліку BoF 500 – списку професіоналів, які визначають розвиток глобальної індустрії моди, і вперше представила колекцію на Тижні моди в Парижі. 

За час вторгнення українським дизайнерам довелось активізувати експансію та співпрацю з іноземними брендами. Після 24 лютого 90% локальних продажів зникло, казав Forbes дизайнер Іван Фролов. Зараз 70% замовлень у його бренду – з-за кордону, а загальна кількість покупок уже вища, ніж до вторгнення. 

Протягом 2023-го відбулося декілька гучних колаборацій. Наприклад, спільну колекцію представили дизайнерка Ксенія Шнайдер і бренд adidas, а українці Nué та британський бренд Linda Farrow разом випустили лінійку окулярів.

Матеріали по темі

Ви знайшли помилку чи неточність?

Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.

Виправити
Попередній слайд
Наступний слайд
Новий номер Forbes Ukraine

Замовляйте з безкоштовною кур’єрською доставкою по Україні