Прослухати матеріал
Прослухати матеріал
01:35 хвилин
Музичну індустрію України вперше спробували системно порахувати у дослідженні «Музика має силу». Якщо де, хто, коли і як слухає вітчизняний аудіопродукт намагалися досліджувати й раніше, то відповідь на питання «А скільки ж української музики створюється?» та «Яка кількість творців?» звучить уперше. Основні інсайти дослідження.
Купуйте річну передплату на шість журналів Forbes Ukraine за ціною чотирьох номерів. Якщо ви цінуєте якість, глибину та силу реального досвіду, ця передплата саме для вас.
За останні три роки українська музика пережила стрибок у популярності. Частка україномовних треків у плейлістах українців зросла у 1,7 раза і зараз становить понад 57%. Аудиторія розширилася як географічно, так і демографічно, а попит на живі виступи часто перевищує пропозицію.
Зліт популярності слабо корелює з доходами індустрії. Цифри свідчать: готовність слухачів платити за цифровий контент залишається невисокою. Приблизно 40% опитуваних узагалі не платять за споживання музики, що негативно впливає на роялті артистів і стримує інвестиції у розвиток музичного ринку.
Ви знайшли помилку чи неточність?
Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.