український павільйон на Expo 2025 /Facebook Юлії Свириденко
Категорія
Життя
Дата

Forbes Digital

Український павільйон на Expo 2025 в Японії у перший день відвідали 5000 людей. Як його створювали? Розповідають Bickerstaff.777, Мінекономіки та «Біосфера»

2 хв читання

У павільйоні на Expo 2025 представили 18 «товарів», що символізують цінності українців. Фото Facebook Юлії Свириденко

Прослухати матеріал

Прослухати матеріал

05:05 хвилин

x1
  • 1
  • 1.25
  • 1.5
  • 1.75
  • 2
00:00 / 05:05

Відкриваючи павільйон на Expo 2025 в Японії, у Мінекономіки хвилювалися, як відвідувачі відреагують на яскравий дизайн та контроверсійну назву локації «Не для продажу». Відгук був позитивний – охочі відвідати павільйон вишикувалися в чергу, аби побачити експозицію України. Як її створили?

Купуйте річну передплату на шість журналів Forbes Ukraine за ціною чотирьох номерів. Якщо ви цінуєте якість, глибину та силу реального досвіду, ця передплата саме для вас.

Ви знайшли помилку чи неточність?

Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.

Попередній слайд
Наступний слайд
Четвертий випуск 2025 року вже у передпродажу

Замовляйте з безкоштовною доставкою по Україні