український павільйон на Expo 2025 /Facebook Юлії Свириденко
Категорія
Життя
Дата

Forbes Digital

Український павільйон на Expo 2025 в Японії у перший день відвідали 5000 людей. Як його створювали? Розповідають Bickerstaff.777, Мінекономіки та «Біосфера»

2 хв читання

У павільйоні на Expo 2025 представили 18 «товарів», що символізують цінності українців. Фото Facebook Юлії Свириденко

Прослухати матеріал

Прослухати матеріал

05:05 хвилин

x1
  • 1
  • 1.25
  • 1.5
  • 1.75
  • 2
00:00 / 05:05

Відкриваючи павільйон на Expo 2025 в Японії, у Мінекономіки хвилювалися, як відвідувачі відреагують на яскравий дизайн та контроверсійну назву локації «Не для продажу». Відгук був позитивний – охочі відвідати павільйон вишикувалися в чергу, аби побачити експозицію України. Як її створили?

Оформлюйте передплату на 6 номерів Forbes Ukraine зі змістовними інтерв’ю, рейтингами та аналітикою, тепер зі знижкою 50%.

Ви знайшли помилку чи неточність?

Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.

Попередній слайд
Наступний слайд
Другий випуск 2025 року вже у продажу

Замовляйте з безкоштовною доставкою по Україні