Прослухати матеріал
Прослухати матеріал
07:34 хвилин
У серпні 2025-го медіаагенція OMD Optimum Media, партнер McDonald’s і «Нової пошти», не працювала по середах. Команді сподобалося – тепер вони матимуть по три вихідні на тиждень у менш завантажені періоди року. Навіщо компаніям «дні перезарядки» та на який ефект можна розраховувати?
Купуйте річну передплату на шість журналів Forbes Ukraine за ціною чотирьох номерів. Якщо ви цінуєте якість, глибину та силу реального досвіду, ця передплата саме для вас.
Оксана Бєляєва стала СЕО компанії OMD Optimum Media Ukraine влітку 2023 року. Бізнес дістався їй не в найкращому стані. «Компанія була в мінусі, частина клієнтів думала про вихід, співробітники також», – розповідає Бєляєва.
Під її керівництвом медіаагенція знову стала прибутковою, а за три квартали 2025-го агентство підвищило виторг на 20%, до понад 1 млрд грн, за даними компанії. Що зробила нова СЕО, щоб вийти з кризи? «Змусила команду більше відпочивати», – каже вона.
Ви знайшли помилку чи неточність?
Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.