«Давним-давно…» – так починаються легендарні оповідання. Не менш легендарною є історія про Дон Мельчора, юриста, політика та бізнесмена, який у другій половині ХІХ сторіччя побачив потенціал свого регіону в Чилі та вирішив привезти виноградну лозу із Бордо.
Що із цього вийшло? Лоза дала врожай, який, завдяки відмінному від французького клімату та ґрунту, зробив вино у Чилі вельми популярним.
Проте, як і в будь-якій давній історії, не обійшлося без труднощів: мешканці викрадали врожай такими обсягами, що виноробня зазнавала збитків від їхніх «набігів».
Дон Мельчор намагався захищати виноробню за допомогою охоронців, собак, однак усе було марно. Тоді він схитрував: розпустив чутки, нібито в його льоху ховається диявол, який уночі виходить на прогулянку виноробнею.
Це подіяло: люди злякались і перестали красти. А легенда настільки запам’яталась, що навіть вино, яке виробляли з того винограду, назвали Casillero del Diablo.
Через 40 років Concha y Toro із сімейного бізнесу перетворилась на корпорацію та зробила свій перший експорт вина до Нідерландів у 1933 році. Й одразу завоювала прихильність Старого Світу.
У 2010 році Concha y Toro підписала стратегічний альянс, безпрецедентний у світовій винній промисловості, з потужним англійським футбольним клубом Manchester United. У Manchester United диявол став відмінним символом, і команду стали називати «Червоні дияволи». Ця угода дозволила розширити та глобалізувати імідж Casillero del Diablo.
2014 року відкрився Інститут досліджень та інновацій (CII) Wines Concha y Toro. Відтоді підхід до виробництва вина став більш «науковим», і Concha y Toro здобуває знання як джерело розвʼязання проблем і змін у виноробній галузі.
Однією з особливостей виноробні є те, що тут вирощують різні сорти винограду в різних долинах, відповідно до того, де клімат та ґрунт дають найкращий вплив на якість вина.
Casillero del Diablo – вино, успіх якого вміщує багато компонентів: незвичайна легенда, унікальний смак, що дає чилійський ґрунт, науковий підхід до виробництва вина, досвід і бачення засновника виноробні й усіх поколінь після нього.
Лінійка цього бренда досить широка, а один із найкращих її сортів – Cabernet Sauvignon. Тім Аткін, британський винний критик, відзначений нагородами винний журналіст, телеведучий і коментатор, а також суддя декількох винних конкурсів, назвав Casillero del Diablo Cabernet Sauvignon врожаю 2019 року «Кращим червоним вином 2021 року». Також Casillero del Diablo Cabernet Sauvignon врожаю 2019 року отримав 90 балів, що ще раз підтвердило якість винограду.
Також Concha Y Toro (виробник Casillero del Diablo) кожного року входить в топ-10 рейтингу The World’s Most Admired Wine Brands зі своїми винами. Бренди, які потрапляють до The World’s Most Admired Wine Brands в список, обираються Академією світових покупців напоїв та винними експертами Drinks International, у тому числі професіоналами із 48 країн.
У відборі «50 улюблених брендів» беруть участь понад 200 спеціалістів винної промисловості, зокрема провідні журналісти, викладачі та державні власники британського диплома Master of Wine.
Мартін Грін, редактор Drinks International, сказав: «Тисячі виноробень претендують на місце у рейтингу, але лише 50 елітних брендів потрапляють до нього. Здобути місце в цьому престижному списку – величезне досягнення і показник якості».
Також на 21-й щорічній премії у 2020 році Wine Star Awards від американського видання Wine Enthusiast, Casillero del Diablo посів перше місце й отримав титул «Виноробня року Нового Світу». Wine Enthusiast – авторитетне видання у світі вина й алкогольних напоїв, яке номінує в 16 категоріях людей та компанії, що мають видатні досягнення за останній рік у цій галузі.
«Завдяки прагненню зробити чилійські вина доступними для усього світу та своїм інноваціям, не втрачаючи традицій, Wine Enthusiast назвав Casillero del Diablo новою світовою виноробнею року», – каже Шелбі Віттек, авторка статей про вина.
Ви знайшли помилку чи неточність?
Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.