Категорія
Життя
Дата

Forbes Digital

«Влучання в серденько двох поколінь». McDonald’s підняв кількість транзакцій на 25% завдяки колекції «Друзі». Як допомогла ностальгія?

3 хв читання

McDonald’s Ukraine запустила 26 листопада лімітоване «Friends Меню» та колекційні фігурки з героями серіалу «Друзі». /прес-служба

За перші кілька днів кампанії кількість транзакцій в ресторанах McDonald’s зросла на 20–25%. Фото прес-служба

Прослухати матеріал

Прослухати матеріал

05:17 хвилин

x1
  • 1
  • 1.25
  • 1.5
  • 1.75
  • 2
00:00 / 05:17

Мережа McDonald’s Ukraine запустила 26 листопада лімітоване «Friends Меню» та колекційні фігурки з героями серіалу «Друзі». Це вже не перша фан-серія мережі за рік – до того були колаборації з Minecraft і Crocs. Що показали перші два тижні нової кампанії та як мережа працює з трендом на kidults?

Купуйте річну передплату на шість журналів Forbes Ukraine за 1259 грн замість 1799 грн. Якщо ви цінуєте якість, глибину та силу реального досвіду, ця передплата саме для вас. В період акції Christmas sale діє знижка 30% 🎁

Мережа ресторанів McDonald’s Ukraine запустила 26 листопада лімітоване «Friends Меню» та колекційні фігурки з персонажами серіалу «Друзі». 

Кампанія, створена у співпраці з Warner Bros. Discovery, стала однією з найбільших активностей мережі цього року, каже impact-директорка МакДональдз в Україні, Чехії та Словаччині Алеся Муджирі. Раніше подібні акції пройшли в McDonaldʼs в Іспанії та Німеччині.

Ви знайшли помилку чи неточність?

Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.

Попередній слайд
Наступний слайд
П'ятий випуск 2025 року вже у продажу

Замовляйте з безкоштовною доставкою по Україні