За два роки великої війни виторг українського бренду одягу Sleeper упав вдвічі – до $7,3 млн. Компанія опинилася в епіцентрі скандалів. Тепер перед засновницями бренду Асею Варецею та Катериною Зубарєвою складне, але цікаве завдання – перетворити Sleeper на бізнес. Який в них план? Кейс компанії з другого списку Next250.
(Архівний текст від 16 січня 2024 року)
Флагманський продукт бренду Sleeper – піжама. Її можна носити і вдома, і на вулиці. «Ми вигадали річ, якої не існувало раніше», – називає одну з причин успіху бренду його співзасновниця Ася Вареца, 33. Зайшло. Після дебютної колекції головна редакторка Vogue Italia Франка Соццані назвала Sleeper брендом місяця.
Компанія стартувала у 2014 році з капіталом $2000. У 2021-му виторг Sleeper досяг $15 млн, компанія відшивала 75 000 речей на рік. 2023-го виторг бренду – $7,1 млн. Одяг Sleeper продається більш ніж у 100 найбільших світових ритейлерах – Net-a-Porter, Luisa Via Roma, Saks Fifth Avenue тощо.
Два роки війни струснули бренд. Порушилися логістичні ланцюжки, виробництво переїхало з України до Туреччини, маржинальність та виторг впали. Після того як у листопаді 2022-го стало відомо про те, що в команду прийшла росіянка Марія Лимонова, Sleeper накрило хвилею хейту.
Ви знайшли помилку чи неточність?
Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.