Категорія
Гроші
Дата

Forbes Digital

«Ми знаємо про свого клієнта більше, ніж банк». Директор з інновацій NovaPay – про залежність від НП, 500 000 нових клієнтів і вихід у Європу. Інтервʼю

10 хв читання

Олексій Рубан, NovaPay /Артем Галкін для Forbes Ukraine

Директор з інновацій NovaPay Олексій Рубан Фото Артем Галкін для Forbes Ukraine

Чому співробітники «Нової пошти» не користуються зарплатним сервісом NovaPay? На скільки виросте компанія за 2025 рік? Чи боїться NovaPay конкуренції з Revolut? Розповідає директор з інновацій NovaPay Олексій Рубан.

Купуйте річну передплату на шість журналів Forbes Ukraine за 1259 грн замість 1799 грн. Якщо ви цінуєте якість, глибину та силу реального досвіду, ця передплата саме для вас. В період акції Christmas sale діє знижка 30% 🎁

У відділеннях «Нової пошти» (НП) майже немає реклами NovaPay, хоча можна було б обклеїти все, ділиться Олексій Рубан, 40. «Такі правила, і це навіть іноді трохи дратує», – посміхається він.  

12 років тому Вячеслав Климов і Володимир Поперешнюк створили NovaPay як внутрішній фінансовий сервіс для клієнтів «Нової пошти». Сьогодні це окрема компанія у складі Nova Group, яка пропонує не лише платежі та перекази, а й кредитні продукти, зарплатні проєкти, корпоративні облігації.

Ви знайшли помилку чи неточність?

Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.

Попередній слайд
Наступний слайд
П'ятий випуск 2025 року вже у продажу

Замовляйте з безкоштовною доставкою по Україні