Категорія
Гроші
Дата

Forbes Digital

Спонсор нового морського коридору – ЗСУ. Чому бізнесу знову стало вигідно вивозити товари Чорним морем – розбір Forbes

4 хв читання

Cудно Resilient Afrika, що перевозить 3000 т пшениці, залишає порт Чорноморськ Одеської області в напрямку Босфору, 19 вересня 2023 року /Getty Images

Cудно Resilient Afrika, що перевозить 3000 т пшениці, залишає порт Чорноморськ Одеської області в напрямку Босфору, 19 вересня 2023 року Фото Getty Images

Попри погрози Росії, альтернативний «зерновому коридору» морський шлях успішно працює. Ним вже скористалися понад 30 суден, і їхня кількість зростає щотижня. Як працює новий експортний шлях та які має перспективи

Amazon інвестує мільярди доларів у ШІ, роботів та машинне навчання. Якими принципами й правилами керується компанія?

Дізнайтеся вже 22 листопада на Forbes Tech 2024. Купуйте квиток за посиланням!

Компанія BPG Shipping однією з перших випробувала альтернативний морський коридор, каже директор компанії Геннадій Іванов. У вересні судно компанії зайшло в один із українських портів, завантажилось партією зерна та попрямувало в бік Іспанії. 

«Зробили це, щоб показати іншим судновласникам – все працює», – каже Іванов. З 16 вересня, коли в український порт зайшло перше судно після розриву «зернової угоди», понад 30 суден повторили досвід Іванова. 

Ви знайшли помилку чи неточність?

Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.

Попередній слайд
Наступний слайд