Американці вирушають у розкішні бутики по всій Європі на святкові закупи, користуючись перевагами сильного долара й допомагаючи таким брендам, як Gucci та Louis Vuitton, компенсувати втрату китайських туристів, готових витрачати великі гроші, пише The Wall Street Journal.
Практичний МBA від Forbes на реальних кейсах, щоб прокачати навички управління на прикладі Володимира Кудрицького, ексголови правління «Укренерго».
Премʼєра другого сезону YouTube проєкту «Директорія» вже на каналі Forbes Ukraine!
Ключові факти
- Витрати американських туристів у регіоні зросли більш ніж на 40% за тиждень «чорної пʼятниці», порівнюючи з тим самим періодом у 2019 році до пандемії, згідно з даними платіжної компанії Planet. Середня сума транзакцій американських туристів у європейських магазинах цього року – €1244, що еквівалентно $1313, за даними Planet – також значно перевищує €500 у 2019 році.
- Європа стала країною привабливих купівель для багатьох американців. Долар був близький до паритету з євро, найвищого рівня за два десятиліття. А оскільки багато предметів розкоші виробляється в Європі, то вони історично дешевші в таких містах, як Париж та Мілан, ніж у США, – зазвичай різниця становила близько 20%.
- Сплеск американських покупців допомагає європейським компаніям, що виробляють предмети розкоші, тоді як довіра споживачів на континенті низька через високу інфляцію. Це також допомагає заповнити прогалину через відсутність китайських туристів, які досі не можуть приїхати через обмеження на поїздки. Великі універмаги французької столиці, які традиційно були орієнтовані на азійську клієнтуру, тепер борються за залучення американців.
- Конгломерати класу люкс та власник Gucci Kering SA кажуть, що влітку витрати зі США перемістилися до Європи, бо американці скористалися сильним доларом. У листопадовому звіті аналітиків Bain&Co. сказано, що витрати американців на предмети розкоші в Європі цього року зростуть у 2,3 раза, порівнюючи з 2019 роком, до того, як пандемія закрила магазини по всьому світу. У компанії вважають, що цього року на американців припадатиме від 32% до 34% світових витрат на предмети розкоші, що значно більше, ніж 22%, які на них припадало у 2019 році.
Контекст
Покупці продовжать витрачати гроші на люксові товари, попри можливу глобальну рецесію, що, згідно з новим дослідженням, збільшить сектор вартістю €353 млрд наступного року щонайменше на 3–8%. Хоча люксові речі не захищені від рецесії, вони краще підготовлені до фінансових потрясінь, ніж під час фінансової кризи 2008–2009 років. Це повʼязано з тим, що нині продажі більшою мірою сконцентровані серед надбагатих людей, на чиї доходи навряд чи вплине економічний спад.
Очікується, що глобальне зростання цього ринку ще більше прискориться після 2023 року, водночас Bain прогнозує збільшення продажів на 60% із 2022 по 2030 роки. Зазначається, що люди стануть багатшими в регіонах, включно з Індією, Південною Кореєю та Мексикою, що призведе до появи близько 10 млн нових споживачів для цього люксового ринку.
Ви знайшли помилку чи неточність?
Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.