Категорія
Новини
Дата

Акції Victoriaʼs Secret падають, покупці витрачають менше на спідню білизну через інфляцію

1 хв читання

Акції Victoriaʼs Secret & Co. впали через побоювання щодо зниження середнього обсягу покупок і сигналів про послаблення споживання у США, пише Bloomberg. Загальний обсяг продажів упав на 8,5% у третьому кварталі через падіння в магазинах у Північній Америці.

Amazon інвестує мільярди доларів у ШІ, роботів та машинне навчання. Якими принципами й правилами керується компанія?

Дізнайтеся вже 22 листопада на Forbes Tech 2024. Купуйте квиток за посиланням!

Ключові факти

  • Валовий прибуток також скоротився і натомість збільшилися рекламні акції. Цифри свідчать про боротьбу ритейлерів за збільшення продажів, оскільки споживачі, особливо ті, хто знаходиться в нижній частині діапазону доходів, як і раніше, страждають від інфляції.
  • Проблеми в компаніях з виробництва одягу стоять особливо гостро, оскільки такі основні продукти, як продукти харчування та паливо займають більшу частину бюджету покупців.
  • «Середній розмір кошика та коефіцієнт конверсії знизилися у кварталі порівняно з минулим роком», – йдеться у підготовлених коментарях Victoriaʼs Secret, де маються на увазі розміри замовлень та відсоток клієнтів, які фактично купують речі після входу в магазин. Результати кажуть, що «клієнт дуже обережний і дбає про витрати», – йдеться у повідомленні компанії.
  • Продажі в четвертому кварталі також «відбивали обережність покупців у складних економічних умовах», заявили у Victoriaʼs Secret, хоча й вказали на обнадійливі тенденції після Чорної пʼятниці.

Контекст 

Вчора шведський модний гігант Hennes & Mauritz (H&M) першим з великих європейських ритейлерів почав скорочувати штат з метою економії. Планує звільнити 1500 співробітників, бренд намагається заощадити 2 млрд шведських крон ($190 млн) у рік.

У вересні H&M повідомила про набагато нижчі, ніж очікувалося, квартальні продажі, оскільки споживачі затягли пояси, але компанія щосили намагається конкурувати із Zara, що належить Inditex. На відміну від H&M, Inditex повідомив у вересні про квартальне зростання продажів і заявила, що планує підняти ціни, щоб компенсувати витрати.

H&M також стикається з жорсткою конкуренцією з боку дешевших брендів та онлайн-брендів. Британський рітейлер модного одягу Primark оголосив про плани додати 1800 робочих місць в Іспанії та Великій Британії в міру розширення.

Матеріали по темі

Ви знайшли помилку чи неточність?

Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.

Попередній слайд
Наступний слайд