«Антонов» розпочав роботу над другою «Мрією» /Колаж Анна Наконечна
Категорія
Новини
Дата

«Антонов» розпочав роботу над другою «Мрією»

1 хв читання

Колаж Анна Наконечна

Україна почала роботу над другим літаком Ан-225 «Мрія» замість того, що був знищений росіянами, роботи ведуться у таємному місці, пише Bild із посиланням на в.о. генерального директора ДП «Антонов» Євгена Гаврилова. За уточненою інформацією компанії, наразі розпочалися конструкторські роботи в цьому напрямку.

Amazon інвестує мільярди доларів у ШІ, роботів та машинне навчання. Якими принципами й правилами керується компанія?

Дізнайтеся вже 22 листопада на Forbes Tech 2024. Купуйте квиток за посиланням!

Ключові факти

  • «Роботи над новим літаком ведуться у секретному місці. Другий Ан-225, який так і не був добудований, буде забезпечений частинами літака, що був зруйнований і новими деталями», – розказав Гаврилов.
  • Зібрати гроші допоможе міжнародний аеропорт Лейпциг/Галле, куди часто літав Ан-225 до початку вторгнення РФ.
  • За уточненою інформацією компанії щодо побудови нової «Мрії» — наразі розпочалися конструкторські роботи в цьому напрямку. За наявною експертною оцінкою, на теперішній час є близько 30% комплектуючих, які можна використати для другого зразка літака. Вартість побудови літака оцінюється щонайменше у €500 млн. Проте про конкретну суму поки говорити зарано.
  • Це виправлена Forbes версія новини. В першочерговій версії була допущена неточність. Bild написав про «готовність літака у 30%», а насправді мова йшла про доступність 30% комплектуючих для другого зразка літака.

Контекст

Наприкінці лютого ДП «Антонов» повідомило про втрату найбільшого у світі транспортного літака «Мрія». Він постраждав під час боїв за аеропорт Гостомель, який намагалися захопити російські окупанти.

ДП «Антонов» оцінює свої збитки через війну в понад $1 млрд, плюс найбільший у світі транспортник Ан-225 «Мрія». Інфраструктуру аеродрому та льотно-випробувальної бази майже повністю зруйновано: унікальні ангари, побудовані спеціально для технічного обслуговування «Русланів» і «Мрії», лабораторії та інші споруди. Близько $500 млн необхідно на реконструкцію аеродрому. Інше – витрати на відновлення парку літаків, які постраждали в результаті окупації Гостомеля російськими військами.

Колишнє керівництво державного підприємства «Антонов» завдало збитків компанії на близько 1 млрд грн за період з 1 жовтня 2020 року до 31 березня 2022 року. Про це за підсумками державного аудиту повідомив в.о. генерального директора ДП Євген Гаврилов.

Матеріали по темі

Ви знайшли помилку чи неточність?

Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.

Попередній слайд
Наступний слайд