Російська компанія «Лукойл», яка в травні купила в Shell мережу з понад 400 АЗС, розвиватиме її під брендом Teboil, йдеться в пресрелізі. «Лукойл» володіє фінським брендом із 2005 року і вже приступила до ребрендингу АЗС.
Amazon інвестує мільярди доларів у ШІ, роботів та машинне навчання. Якими принципами й правилами керується компанія?
Дізнайтеся вже 22 листопада на Forbes Tech 2024. Купуйте квиток за посиланням!
Ключові факти
- Після ребрендингу на АЗС зʼявляться розроблені Teboil «нові види інноваційного пального», заявляють у «Лукойл».
- Завод мастильних матеріалів випускатиме продукцію під брендом Teboil.
- Teboil у Росії очолить колишній керівник мережі російських АЗС Shell Віталій Маслов.
Контекст
Після повномасштабного вторгнення Росії в Україну Shell оголосила про вихід із російського ринку. У березні компанія відмовилася від закупівель російської нафти на спотовому ринку та від продовження термінових контрактів. Shell оцінила втрати від виходу зі спільних із РФ проєктів у майже $5 млрд.
12 травня «Лукойл» домовилася з британською Shell про купівлю компанії «Шелл нафта», яка володіє АЗС та заводом мастильних матеріалів у РФ. Йдеться про 411 АЗС Shell, розташованих, в основному, в Центральному та Північно-Західному федеральних округах, та завод у Тверській області.
Ви знайшли помилку чи неточність?
Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.