Уряд Великої Британії виділить до £10 млн на ремонт української залізниці, щоб полегшити вивезення зерна. Про це йдеться на сайті уряду.
Ключові факти
- «Окрім блокування вивезення зерна з України через Чорне море – маршрут, яким історично експортувалося 96% українського зерна, російські атаки порушують його експорт залізницею. Щоб протидіяти цьому, Велика Британія виділить до £10 млн на матеріали та обладнання для ремонту залізничної інфраструктури України та допомоги у вивезенні зерна з країни залізницею», — ідеться у пресрелізі.
- Зазначається, що влада Великої Британії тісно координує з урядом України питання, як максимально збільшити пропускну здатність залізниці та забезпечити перевезення зерна.
- У британському уряді також зауважили, що з’являється все більше доказів того, що Росія краде українське зерно й переправляє його контрабандою через кордон з метою продажу. «Велика Британія виділить £1,5 млн на розробку процесу тестування, щоб визначити, чи було зерно, яке продається Росією на світовому ринку, незаконно вивезено з України. Це допомогло б світовим урядам розвʼязати проблему вкраденого зерна, стримуючи російську активність на цьому напрямку і гарантуючи, що Україна отримує необхідний дохід від будь-якого вирощуваного зерна», — зазначається у пресрелізі.
Контекст
Україна організувала два шляхи експорту зерна – через Румунію та Польщу, повідомив заступник міністра закордонних справ Дмитро Сенік. За його словами, Україна веде переговори з країнами Балтії про створення третього коридору для експорту продовольства.
До війни Україна експортувала 5–7 млн т зерна на місяць, а зараз, всіма видами транспорту – 1,2 млн т, сказав голова правління УЗ Олександр Камишін в інтервʼю Forbes.
Для збільшення експорту Україна домовляється з поляками про дозвіл експлуатації на їхній території своїх зерновозів, зазначив Камишін. За його словами, Україні потрібне розширення перевалки в європейських портах і додаткові вагони, які доставлять туди українське зерно від польського кордону.
Також голова УЗ пропонує відкривати у Польщі свого оператора і паралельно, де тільки можна, заводити на територію України гілки з вузькими коліями.
![Не тільки зерно. Знищений Маріуполь і блокування портів обійдуться металургам у $10 млрд. Як постраждає бізнес Ахметова, Жеваго і АМКР Лакшмі Міттала /Фото Shutterstock](https://forbes.ua/static/storage/thumbs/80x80/d/91/0932a2d5-a982ed102395a562192afb3def0aa91d.jpg?v=5748_2)
Ви знайшли помилку чи неточність?
Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.