Категорія
Новини
Дата

Clubhouse запустить акселератор для творців контенту. Соцмережа обіцяє їм угоди з брендами або гарантовані $5000 протягом трьох місяців

Соцмережа Clubhouse запустить акселератор для творців контенту під назвою Clubhouse Creator First. Творцям обіцяють спонсорство брендів або гарантований дохід у розмірі $5000 протягом трьох місяців, пише TechCrunch.

Велика війна пришвидшила вихід жінок на лідерські ролі. Вже 15 травня на форумі «Вільна» Forbes пропонує подивитися на це явище крізь нову, чітку оптику. Спікерки та спікери з Superhumans, Google, ENKO, Diia.City United, G. Bar та інших. Купуйте квитки за посиланням.

Ключові факти

  • Заявки на участь у програмі Creator First можуть подати всі бажаючі до 31 березня.
  • Завдяки акселератору учасники зможуть почати свої шоу. Для цього Clubhouse надасть творцям усе необхідне для початку роботи: якщо потрібно iPhone, AirPods або iRig, рекламну підтримку, допомогу з бронюванням гостей або няню.
  • Основне завдання Creator First – допомогти творцям отримувати гроші. Для цього Clubhouse зв'яже творця зі спонсором.
  • У разі якщо Clubhouse не зможе знайти спонсора для певного шоу, то соцмережа гарантує базовий дохід у розмірі $5000 на місяць упродовж трьох місяців.
  • Також Clubhouse пропонуватиме творцям зворотний зв'язок, зокрема думку про те, що працює, а що ні.
  • Коли учасники будуть готові до запуску власної кімнати в застосунку, Clubhouse підключить їх до креативних сервісів, щоб допомогти в розробці рекламних матеріалів для просування за межами соцмережі.  

Контекст

Соцмережа Clubhouse, заснована минулого року підприємцями Полом Девісоном і Роханом Сетом, завоювала популярність завдяки аудіочатам, у яких люди можуть поговорити на різні теми. Її особливістю є те, що вона доступна лише після запрошення й наразі лише для власників iOS.

У Clubhouse замість відео чи тексту надається перевага голосовим чатам. Розміри «кімнат» варіюються від кількох осіб до тисяч людей, які слухають або беруть участь у розмові. До соцмережі вже приєдналися багато знаменитостей, зокрема Дрейк, Джаред Лето, Ілон Маск.

Важливі цифри

Станом на 13 березня Clubhouse має 12 млн завантажень по всьому світу. Найбільшим ринком для соцмережі, як і раніше, залишаються США, на які припадає 3,1 млн завантажень.

На початку березня кількість користувачів з України у Clubhouse досягла 250 000, пише AIN.UA, посилаючись на дані сервісу аналітики Sensor Tower.

Ви знайшли помилку чи неточність?

Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.

Виправити
Попередній слайд
Наступний слайд
Новий номер Forbes Ukraine

Замовляйте з безкоштовною кур’єрською доставкою по Україні