Додаток технологічної компанії Didi Global для замовлення таксі повернувся до китайського магазину застосунків Apple, згідно з перевіркою агентства Reuters у пʼятницю, 20 січня. У 2021 році влада Китаю видалила сервіс таксі з магазинів застосунків через кілька днів після IPO в США.
Amazon інвестує мільярди доларів у ШІ, роботів та машинне навчання. Якими принципами й правилами керується компанія?
Дізнайтеся вже 22 листопада на Forbes Tech 2024. Купуйте квиток за посиланням!
Ключові факти
- У вівторок, 17 січня, додаток також повернувся до магазинів програм для Android.
- Didi очікує дозволу на відновлення реєстрації нових користувачів та завантажень 25 заборонених програм у Китаї, що є ключовим кроком до повернення до нормальної роботи з тих пір, як у середині 2021 року у компанії почалися проблеми з регулюванням.
Контекст
У червні 2021 року Didi провела IPO у США та розмістила акції на суму $4,4 млрд. Після цього Управління з питань кіберпростору Китаю ініціювало розслідування щодо розміщення акцій на Нью-Йоркській фондовій біржі. Менш ніж за рік компанія вирішила залишити біржу NYSE.
У 2021 році Управління кіберпростору Китаю наказало магазинам застосунків видалити сервіс онлайн-замовлення таксі Didi Chuxing. Такі компанії, як Apple, Huawei і Xiaomi, виключили Didi зі своїх магазинів застосунків. Проте користувачі, які завантажили застосунок Didi до початку обмежень, могли і надалі користуватися послугами компанії. Таких налічувалося близько 500 млн.
Китай оштрафував сервіс таксі Didi більш як на 8 млрд юанів ($1,2 млрд). Розслідування, яке знищило понад 80% вартості компанії, тривало з липня минулого року. Штраф становить близько 4,7% від загального доходу Didi за минулий рік. Регулятор також оштрафував голову Didi Чен Вея та президента Жана Лю на 1 млн юанів кожного.
Ви знайшли помилку чи неточність?
Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.