Категорія
Новини
Дата

Додаток Didi Global для замовлення таксі повернувся до магазину застосунків Apple у Китаї

1 хв читання

Додаток технологічної компанії Didi Global для замовлення таксі повернувся до китайського магазину застосунків Apple, згідно з перевіркою агентства Reuters у пʼятницю, 20 січня. У 2021 році влада Китаю видалила сервіс таксі з магазинів застосунків через кілька днів після IPO в США.

Новий номер Forbes Ukraine: 202 найбільші приватні компанії та 303 ефективних СЕО. Замовляйте та отримуйте два журнали за ціною одного! 

Ключові факти

  • У вівторок, 17 січня, додаток також повернувся до магазинів програм для Android. 
  • Didi очікує дозволу на відновлення реєстрації нових користувачів та завантажень 25 заборонених програм у Китаї, що є ключовим кроком до повернення до нормальної роботи з тих пір, як у середині 2021 року у компанії почалися проблеми з регулюванням.

Контекст

У червні 2021 року Didi провела IPO у США та розмістила акції на суму $4,4 млрд. Після цього Управління з питань кіберпростору Китаю ініціювало розслідування щодо розміщення акцій на Нью-Йоркській фондовій біржі. Менш ніж за рік компанія вирішила залишити біржу NYSE.

У 2021 році Управління кіберпростору Китаю наказало магазинам застосунків видалити сервіс онлайн-замовлення таксі Didi Chuxing. Такі компанії, як Apple, Huawei і Xiaomi, виключили Didi зі своїх магазинів застосунків. Проте користувачі, які завантажили застосунок Didi до початку обмежень, могли і надалі користуватися послугами компанії. Таких налічувалося близько 500 млн.

Китай оштрафував сервіс таксі Didi більш як на 8 млрд юанів ($1,2 млрд). Розслідування, яке знищило понад 80% вартості компанії, тривало з липня минулого року. Штраф становить близько 4,7% від загального доходу Didi за минулий рік. Регулятор також оштрафував голову Didi Чен Вея та президента Жана Лю на 1 млн юанів кожного.

Матеріали по темі

Ви знайшли помилку чи неточність?

Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.

Попередній слайд
Наступний слайд