У Tencent зафіксували перше квартальне зниження виторгу в річному обчисленні. Регулювання сфери відеоігор у Китаї та повернення Covid-19 ударили по технологічному гіганту, пише CNBC.
Amazon інвестує мільярди доларів у ШІ, роботів та машинне навчання. Якими принципами й правилами керується компанія?
Дізнайтеся вже 22 листопада на Forbes Tech 2024. Купуйте квиток за посиланням!
Ключові факти
- Дохід Tencent у другому кварталі склав 134,03 млрд китайських юанів ($19,78 млрд) проти очікуваних 134,6 млрд юанів, що на 3% менше, ніж торік.
- Прибуток, що припадає на акціонерів компанії, склав 18,62 млрд юанів проти очікуваних 25,28 млрд юанів – зниження становить 56% у річному обчисленні.
- Tencent не виправдала прогнозів щодо виторгу та прибутку, йдеться в матеріалі.
- Зазначається, що протягом кварталу Tencent зіткнулася з макроекономічними перешкодами, спричиненими відродженням Covid у Китаї.
- Економіка Китаю зросла лише на 0,4% у другому кварталі, не виправдавши очікувань аналітиків. Це вплинуло на доходи компанії від фінансових технологій, хмарних обчислень та реклами.
- Тим часом китайська індустрія відеоігор також зіткнулася з проблемами через посилення регулювання. Tencent отримує близько третини свого загального прибутку від ігор.
Контекст
Аналітики China Renaissance повідомили, що Tencent запустила лише три мобільні гри у другому кварталі. Так, компанія покладалася на свої популярні ігри для отримання доходу.
Tencent повідомила, що виторг від ігор на внутрішньому ринку в другому кварталі впав на 1% у річному обчисленні. Компанія заявила, що у другому кварталі знизився виторг від деяких з її давно відомих ігор, зокрема PUBG Mobile та Honor of Kings.
Повернення Covid у Китаї, регулювання та подальше вповільнення економічного зростання торкнулися основних сфер бізнесу Tencent.
Дохід від онлайн-реклами у другому кварталі впав на 18% проти торішнього.
Tencent також управляє одним із найбільших сервісів мобільних платежів у Китаї під назвою WeChat Pay через свою програму для обміну повідомленнями WeChat, у якої понад 1 млрд користувачів.
Ви знайшли помилку чи неточність?
Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.