Категорія
Новини
Дата

Доходи китайської Tencent впали на 3% у другому кварталі. Це сталося вперше в історії компанії

1 хв читання

У Tencent зафіксували перше квартальне зниження виторгу в річному обчисленні. Регулювання сфери відеоігор у Китаї та повернення Covid-19 ударили по технологічному гіганту, пише CNBC.

Новий номер Forbes Ukraine: 202 найбільші приватні компанії та 303 ефективних СЕО. Замовляйте та отримуйте два журнали за ціною одного! 

Ключові факти

  • Дохід Tencent у другому кварталі склав 134,03 млрд китайських юанів ($19,78 млрд) проти очікуваних 134,6 млрд юанів, що на 3% менше, ніж торік.
  • Прибуток, що припадає на акціонерів компанії, склав 18,62 млрд юанів проти очікуваних 25,28 млрд юанів – зниження становить 56% у річному обчисленні.
  • Tencent не виправдала прогнозів щодо виторгу та прибутку, йдеться в матеріалі.
  • Зазначається, що протягом кварталу Tencent зіткнулася з макроекономічними перешкодами, спричиненими відродженням Covid у Китаї. 
  • Економіка Китаю зросла лише на 0,4% у другому кварталі, не виправдавши очікувань аналітиків. Це вплинуло на доходи компанії від фінансових технологій, хмарних обчислень та реклами.
  • Тим часом китайська індустрія відеоігор також зіткнулася з проблемами через посилення регулювання. Tencent отримує близько третини свого загального прибутку від ігор.

Контекст

Аналітики China Renaissance повідомили, що Tencent запустила лише три мобільні гри у другому кварталі. Так, компанія покладалася на свої популярні ігри для отримання доходу.

Tencent повідомила, що виторг від ігор на внутрішньому ринку в другому кварталі впав на 1% у річному обчисленні. Компанія заявила, що у другому кварталі знизився виторг від деяких з її давно відомих ігор, зокрема PUBG Mobile та Honor of Kings.

Повернення Covid у Китаї, регулювання та подальше вповільнення економічного зростання торкнулися основних сфер бізнесу Tencent.

Дохід від онлайн-реклами у другому кварталі впав на 18% проти торішнього.

Tencent також управляє одним із найбільших сервісів мобільних платежів у Китаї під назвою WeChat Pay через свою програму для обміну повідомленнями WeChat, у якої понад 1 млрд користувачів. 

Матеріали по темі

Ви знайшли помилку чи неточність?

Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.

Попередній слайд
Наступний слайд