Категорія
Новини
Дата

Доходи китайської Tencent впали на 3% у другому кварталі. Це сталося вперше в історії компанії

1 хв читання

У Tencent зафіксували перше квартальне зниження виторгу в річному обчисленні. Регулювання сфери відеоігор у Китаї та повернення Covid-19 ударили по технологічному гіганту, пише CNBC.

Купуйте річну передплату на шість журналів Forbes Ukraine за ціною чотирьох номерів. Якщо ви цінуєте якість, глибину та силу реального досвіду, ця передплата саме для вас.

Ключові факти

  • Дохід Tencent у другому кварталі склав 134,03 млрд китайських юанів ($19,78 млрд) проти очікуваних 134,6 млрд юанів, що на 3% менше, ніж торік.
  • Прибуток, що припадає на акціонерів компанії, склав 18,62 млрд юанів проти очікуваних 25,28 млрд юанів – зниження становить 56% у річному обчисленні.
  • Tencent не виправдала прогнозів щодо виторгу та прибутку, йдеться в матеріалі.
  • Зазначається, що протягом кварталу Tencent зіткнулася з макроекономічними перешкодами, спричиненими відродженням Covid у Китаї. 
  • Економіка Китаю зросла лише на 0,4% у другому кварталі, не виправдавши очікувань аналітиків. Це вплинуло на доходи компанії від фінансових технологій, хмарних обчислень та реклами.
  • Тим часом китайська індустрія відеоігор також зіткнулася з проблемами через посилення регулювання. Tencent отримує близько третини свого загального прибутку від ігор.

Контекст

Аналітики China Renaissance повідомили, що Tencent запустила лише три мобільні гри у другому кварталі. Так, компанія покладалася на свої популярні ігри для отримання доходу.

Tencent повідомила, що виторг від ігор на внутрішньому ринку в другому кварталі впав на 1% у річному обчисленні. Компанія заявила, що у другому кварталі знизився виторг від деяких з її давно відомих ігор, зокрема PUBG Mobile та Honor of Kings.

Повернення Covid у Китаї, регулювання та подальше вповільнення економічного зростання торкнулися основних сфер бізнесу Tencent.

Дохід від онлайн-реклами у другому кварталі впав на 18% проти торішнього.

Tencent також управляє одним із найбільших сервісів мобільних платежів у Китаї під назвою WeChat Pay через свою програму для обміну повідомленнями WeChat, у якої понад 1 млрд користувачів. 

Матеріали по темі

Ви знайшли помилку чи неточність?

Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.

Попередній слайд
Наступний слайд
Третій випуск 2025 року вже у продажу

Замовляйте з безкоштовною доставкою по Україні