Категорія
Новини
Дата

Duolingo планує залучити $558 млн при оцінці у $3,1 млрд в IPO, яке може стати знаковим для EdTech сфери

Сервіс з вивчення мов Duolingo планує залучити на IPO $558 млн при оцінці в $3,1 млрд. Люди стали більше вчитися онлайн через пандемію, і компанія планує скористатися ситуацією, згідно з її заявкою.

Як мотивувати команду не збавляти темп у надскладних умовах? Дізнайтесь 25 квітня на форумі «Надлюди» від Forbes. Купуйте квиток за посиланням!

Головне

  • Duolingo виставить на продаж 5,87 млн акцій класу А за ціною від $85 до $95 за кожну. Якщо всі акції будуть продані за максимальною ціною, компанія заробить $558 млн. Оцінка сервісу може перевищити $3,1 млрд.
  • Вартість IPO Duolingo стане ще вищою, якщо до підрахунку включити акції, права на які були передані в формі RSU або опціонів. У разі Duolingo кількість акцій зросте до майже 44 млн, і за такими підрахунками вона буде коштувати від $3,7 млрд до $4,2 млрд, пише TechCrunch. У будь-якому випадку компанія коштує набагато дорожче з листопада 2020 року, коли вона залучила $35 млн від Durable Capital Partners і General Atlantic при оцінці в $2,4 млрд.
  • Duolingo буде торгуватися на Nasdaq під тікером DUOL. Організатори розміщення – Goldman Sachs і Allen & Company. Duolingo подала заявку на проведення IPO в червні, однак оновила її 19 липня, уточнивши кількість акцій на продаж і їхню ціну.

Контекст

Duolingo заснували в 2011 році два інженера Луїс фон Ан і Северин Хакер. У неї приблизно 40 млн активних користувачів на місяць. На своїй платформі компанія пропонує для вивчення 40 мов, включаючи гавайську та ірландську, які, за її даними, сьогодні вчать більше людей, ніж існує носіїв. Додаток Duolingo скачали понад 500 млн разів із Google Play і App Store.

У першому кварталі 2021 року компанія подвоїла виручку до $55,4 млн. 72% виручки отримала від підписок і 17% – від реклами. За другий квартал виручка Duolingo склала $58 млн. При цьому її збитки збільшилися з початку 2020 року з $2,2 млн до $13,5 млн.

Створена українською командою освітня платформа Preply також виросла за час пандемії. Зокрема, за останні три роки в 10 разів, хоча конкретні числа засновники і не розкривають, зі старту пандемії сервіс залучив $45 млн інвестицій. За останніми підрахунками Forbes, Preply оцінюється в $130-200 млн.

За шість місяців 2021 року обсяг угод в EdTech вже перевищує рівень 2020-го: середня угода в цій сфері сьогодні – $9,4 млн, що втричі більше, ніж минулоріч. Сім компаній уже залучили по $50 млн на пʼяти різних ринках. Такі показники свідчать, що завдяки високому попиту на онлайн-навчання за рік пандемії EdTech компанії змогли зміцніти. Ситуація може ще покращитися, якщо Duolingo продемонструє хороші результати на IPO. Інші розробники освітніх сервісів зможуть використовувати це при своєму виході на IPO або під час пошуку інвесторів, пише TechСrunch. Однак якщо зростання Duolingo сповільниться після виходу на біржу, хвиля споживчих додатків у сфері EdTech може зменшитися.

Матеріали по темі

Ви знайшли помилку чи неточність?

Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.

Виправити
Попередній слайд
Наступний слайд
Новий номер Forbes Ukraine

Замовляйте з безкоштовною кур’єрською доставкою по Україні