Європейська комісія почала антимонопольне розслідування проти Google. Компанію підозрюють у наданні переваги власним послугам у сфері інтернет-реклами на шкоду конкурентам, пише CNBC.
Amazon інвестує мільярди доларів у ШІ, роботів та машинне навчання. Якими принципами й правилами керується компанія?
Дізнайтеся вже 22 листопада на Forbes Tech 2024. Купуйте квиток за посиланням!
Ключові факти
- За словами виконавчої віцепрезидентки Єврокомісії Маргарет Вестагер, Google ускладнила іншим службам інтернет-реклами конкуренцію у так званому стеку рекламних технологій.
- У рамках розслідування комісія оцінить обмеження, які Google встановила щодо можливості рекламодавців, видавців та інших третіх сторін отримувати доступ до особистих даних та поведінки користувачів.
- Представник Google заявив, що тисячі європейських підприємств використовують рекламні продукти Google, оскільки вони конкурентоспроможні та ефективні.
- За словами аналітика Bloomberg Intelligence Айтора Ортіса, найбільшим ризиком у ході розслідування для Google може стати вимога відокремити або обмежити операції з онлайн-рекламою, пише Bloomberg. Це «може суттєво вплинути на доходи від онлайн-реклами».
Головна цитата
«Google збирає дані з рекламною метою, продає рекламний простір, а також виступає посередником в інтернеті. Отже, Google присутня майже на всіх рівнях ланцюжка поставок для інтернет-реклами», – зазначила Вестагер.
Важливі цифри
За даними Єврокомісії, витрати на цифрову рекламу в ЄС у 2019 році склали близько $24 млрд.
Контекст
Це вперше ЄС почав вивчати ринок інтернет-реклами, де Google автоматично розраховує і пропонує рекламний простір, ціни рекламодавцям і видавцям. Раніше справи в ЄС були зосереджені на пошуковій рекламі, рекламі на мобільних телефонах і рекламних контрактах.
Над новим розслідуванням ЄС працює вже кілька місяців. У січні регулюючі органи зібрали інформацію про методи роботи Google в «ланцюжку створення вартості рекламних технологій».
Раніше цього місяця у Франції Google погодилася заплатити штраф у €220 млн і внести деякі зміни до продажу реклами. Під час перевірки французький регулятор виявив, що платформа управління рекламою Google – Ad Manager у першу чергу пропонувала розміщувати рекламні оголошення через власний сервіс Google DFP і платформи Google Ad Exchange.
Загалом Європейська комісія впродовж останніх років застосувала численні антимонопольні санкції проти Google через рекламний бізнес. Зокрема, 2019 року було накладено штраф у $1,7 млрд за спробу монополізувати сферу онлайн-реклами за допомогою AdSense.
Ви знайшли помилку чи неточність?
Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.