Компанія Facebook забороняє публікувати або переглядати новини на своїх сервісах в Австралії. Це стало відповіддю на новий закон, який зобов’яже техгігантів платити місцевим ЗМІ за контент.
Новий номер Forbes Ukraine: 202 найбільші приватні компанії та 303 ефективних СЕО. Замовляйте та отримуйте два журнали за ціною одного!
Ключові факти
- Австралійським ЗМІ буде заборонено публікувати будь-який контент на сторінках цієї соцмережі.
- ЗМІ з інших країн втратять австралійську аудиторію Facebook.
- Користувачі в Австралії не зможуть поділитися або побачити в своїй стрічці новинний контент узагалі.
- Інші користувачі не зможуть поділитися або побачити в стрічці контент австралійських ЗМІ.
- Facebook зазначає, що сенс існування мережі не обмежується постингом новин. Тому вони готові від цього відмовитися.
- Видавці розміщують новини на Facebook, оскільки це дозволяє їм продавати більше підписок, розширювати аудиторію і збільшувати доходи від реклами, наголосили у Facebook.
Важливі цифри
Минулого року Facebook залучила близько 5,1 млрд підписників австралійським видавцям.
Новини становлять менше 4% контенту, який люди бачать у своїй стрічці Facebook.
Контекст
Раніше Google пригрозила припинити роботу в Австралії на знак протесту проти нового закону, який зобов'язує платити за новини.
Його розробку Австралія завершила на початку грудня 2020 року. Це перший у світі крок, спрямований на захист незалежної журналістики. Відповідно до законопроєкту компанії Big Tech повинні будуть домовлятися з місцевими видавцями та мовниками про суму плати за контент, який з'являється на їхніх платформах. Якщо вони не можуть укласти угоду, рішення прийматиме призначений урядом арбітр. Розробка законодавства в Австралії щодо плати ЗМІ за контент стала революційною для медіаринку, що створило глобальний прецедент того, як уряди можуть регулювати діяльність великих техкомпаній, відзначає ВВС. Вслід за Австралією депутати Європейського парламенту також хочуть змусити великі технологічні компанії, такі як Google і Facebook, платити за новини видавцям.
До недавнього часу більшість країн залишалися осторонь цього питання. Рекламодавці перенаправляли свої витрати на вебсайти соціальних мереж і пошукові системи, що позбавляло видавничі редакції основних джерел доходу й призводило до масового зупинення й втрати робочих місць.
Ви знайшли помилку чи неточність?
Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.