Категорія
Новини
Дата

Фінкомпанія «Нової пошти» розмістила дебютний відкритий випуск облігацій

«НоваПей Кредит», що входить до небанківської фінансової групи NovaPay, зареєструвала публічний випуск трирічних облігацій серії А на суму 100 млн грн. Кошти компанія планує спрямувати на розвиток бізнесу, йдеться у пресрелізі NovaPay.

Інвестувати? Почекати? Продавати? Війна змінює все, крім обов’язку лідера приймати виважені рішення. Вже 30 травня 40+ спікерів поділяться досвідом на Першій щорічній конференції про фінанси, інвестиції та економічне зростання. Купуйте квиток за посиланням.

Ключові факти

  • Облігації можна придбати строком від 1 до 18 місяців, а ставка дохідності залежатиме від строку і сягатиме 20%. 
  • Виплата доходу здійснюватиметься на банківський рахунок клієнта після закінчення терміну дії угоди про купівлю цінних паперів, так само як і виплата відсотків за депозитами. 
  • В компанії наголосили, що NovaPay стала першою компанією на українському ринку капіталу у воєнний час, яка випустила корпоративні облігації з публічною пропозицією. 
  • «Кошти, залучені від розміщення облігацій, будуть спрямовані на розвиток бізнесу NovaPay і її кредитних продуктів, що вже ефективно працюють», – сказав Андрій Кривошапко, СЕО NovaPay.
  • Облігації NovaPay вже є в обігу на вторинному ринку, йдеться у повідомленні. Їх може придбати будь-хто. Наразі формується список передзамовлення на цінні папери. 
  • Восени купити облігації можна буде через мобільний додаток NovaPay та за допомогою оператора-касира у відділенні «Нової пошти», зазначають в компанії.
  • На загальну суму проданих облігацій NovaPay обіцяє нарахувати 1% річних та інвестувати ці кошти у допомогу ЗСУ.

Контекст

У 2012 році «Нова пошта» створила власну платіжну систему Forpost для обслуговування своїх клієнтів. У 2019-му компанію перейменували на NovaPay. Зараз це – міжнародна платіжна система, в рамках якої здійснюються перекази коштів. 

Протягом 2022 року NovaPay здійснила 270 млн транзакцій, пропустивши через систему переказів на 167 млрд грн, свідчать дані компанії. Вона провела 45% внутрішньодержавних переказів на $4,53 млрд або 270 млн транзакцій. З них 700 000 міжнародних операцій на €36 млн і $16 млн, що майже у сто разів більше, ніж у 2021-му, кажуть у компанії. Минулого року NovaPay зайняла на українському ринку частку у 45%, посівши третє місце серед важливих платіжних систем поряд з MasterCard, Visa, «Фінансовий світ» та Fondy. 

У березні цього року NovaPay оновила програму Safe Service, спрямовану на убезпечення продавців і покупців в рамках угоди. За два місяці від старту «Сейф-сервіс» зафіксував 1000 ініційованих клієнтами угод на понад 3 млн грн. NovaPay щодня процесує понад 2 млн транзакцій.

У квітні цього року NovaPay отримала розширену ліцензію НБУ. Компанія стала першою українською небанківською установою, що має право відкривати рахунки, випускати кредитні та платіжні картки, а також надавати послуги еквайрингу та грошових переказів бізнесу. 

NovaPay розширюється в Україні і планує експансію за кордон з новими продуктами. Розвитку вдома сприятиме розширена платіжна ліцензія для небанківських установ, а стартом виходу на іноземні ринки стало подання заяви на отримання ліцензії у країнах ЄС. Більше про це – у редакційному матеріалі Forbes.

Матеріали по темі

Ви знайшли помилку чи неточність?

Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.

Виправити
Попередній слайд
Наступний слайд
Новий номер Forbes Ukraine

Замовляйте з безкоштовною кур’єрською доставкою по Україні