Категорія
Новини
Дата

Франція схвалила заборону на деякі внутрішні авіарейси, щоб скоротити викиди вуглецю

1 хв читання

Нижня палата парламенту Франції проголосувала за заборону внутрішніх польотів за маршрутами, куди можна дістатися на поїзді менш ніж за дві з половиною години. Таким чином хочуть скоротити викиди вуглекислого газу та знизити вплив авіації на довкілля, пише Reuters.

⚡️Ексклюзивно: спікер на форумі «Енергія бізнесу» – Деніел Єрґін, віце-голова S&P Global, письменник та лауреат Пулітцерівської премії. Він автор бестселерів про енергетику та світову економіку, зокрема «The Prize» і «The New Map». Вже 9 жовтня зустрінемося. 

Долучайтеся до форуму!

Ключові факти

  • За законопроєкт ще має проголосувати верхня палата парламенту Франції – Сенат.
  • Заборона призведе до припинення польотів із Парижу до Нанту, Ліону і Бордо, пише французьке радіо RFI.
  • У 2020 році авіакомпанія Air France зобовʼязалась закрити частину внутрішніх рейсів в обмін на державну допомогу в рамках антикризового пакета з порятунку авіагалузі від наслідків пандемії COVID-19.
  • Раніше французька влада заявила про намір до 2030 року зменшити викиди вуглекислого газу на 40% від рівня 1990 року.

Контекст

Обмеження на польоти, передбачені законопроєктом, вважають недостатніми. Громадянський кліматичний форум, створений президентом Франції Еммануелем Макроном, закликає скасувати авіарейси на маршрутах, куди поїзд їде менше чотирьох годин. Представники цих зборів вважають, що під заборону мають потрапити авіамаршрути, на яких час у дорозі поїздом складає менше чотирьох годин.

Нині індустрія авіаперевезень переживає складні часи через пандемію коронавірусу, яка призвела до різкого скорочення кількості подорожей у всьому світі. За даними Міжнародної організації цивільної авіації (ІКАО), обсяг авіаперевезень 2020 року впав на 60%, внаслідок чого загальна кількість авіаперельотів повернулася до рівня 2003 року. Загальний обсяг падіння валової виручки від пасажирських авіаперевезень склав $370 млрд. Із них $120 млрд припадають на країни Азійсько-Тихоокеанського регіону, $100 млрд – Європи, $88 млрд – Північної Америки. Країни Латинської Америки та Карибського басейну, Близького Сходу та Африки втратили $26 млрд, $22 млрд та $14 млрд відповідно. За 2020 рік обсяги пасажирських перевезень українських авіакомпаній зменшились порівняно з 2019-м на 65% та становили 4,793 млн осіб, повідомляє Державіаслужба.

Аби допомогти авіагалузі, минулого тижня уряд Франції пообіцяв надати $4,7 млрд на рекапіталізацію авіакомпанії Air France-KLM. За оцінками аналітиків McKinsey&Co., обсяг авіаперевезень не повернеться до рівня 2019-го до 2024 року.

Матеріали по темі

Ви знайшли помилку чи неточність?

Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.

Попередній слайд
Наступний слайд