Google планує відмовитися від збору даних користувачів Android для передачі третім особам, зокрема рекламодавцям. Компанія розробляє нову систему Privacy Sandbox (пісочниця приватності), яка працюватиме без рекламних ідентифікаторів, повідомив віцепрезидент Google з управління продуктами Ентоні Чавес у блозі компанії.
Forbes Ukraine випустив новий номер журналу. Придбати його з безкоштовною доставкою можна за цим посиланням. У журналі: перший список найкращих роботодавців для ветеранів, список перспективних молодих українців «30 до 30», 40 компаній, які вийшли на іноземні ринки під час війни, історії Марії Берлінської, Всеволода Кожемяки та загалом майже два десятки текстів.
Ключові факти
- Нова система «Пісочниця приватності» працюватиме без рекламних ідентифікаторів профілю користувача, повідомив віцепрезидент компанії.
- Мета Privacy Sandbox – розробка рекламних рішень, що підвищують конфіденційність даних користувачів Android. Google поступово замінить рекламний ідентифікатор на альтернативні механізми таргетингу.
- Google підтримуватиме існуючу рекламну платформу ще мінімум два роки.
Контекст
Зараз кожному пристрою Android надається унікальний ідентифікатор профілю користувача, який розробники можуть використовувати для таргетованої реклами в додатку. Коли зміни набудуть чинності, рекламний ідентифікатор буде замінено на альтернативні механізми таргетингу. Google заявив, що працюватиме з розробниками для пошуку найкращого підходу.
У грудні 2020 року компанія Apple зобовʼязала розробників інформувати користувачів про дані, які збирають програми. Нова політика з блокуванням трекера iOS від Apple сколихнула ринок онлайн-реклами. Компанія Meta, яка заробляє на зборі даних користувачів для передачі рекламодавцям, оцінила свої втрати від нових правил $10 млрд.
26 вересня на Форумі «Енергія бізнесу» Forbes збирає регуляторів і лідерів бізнесу. Мета заходу — обговорити проблеми і знайти рішення, які дозволять зробити українську енергетику дешевою, рясною та стійкою. Встигніть купити квиток!
Ви знайшли помилку чи неточність?
Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.