Google планує відмовитися від збору даних користувачів Android для передачі третім особам, зокрема рекламодавцям. Компанія розробляє нову систему Privacy Sandbox (пісочниця приватності), яка працюватиме без рекламних ідентифікаторів, повідомив віцепрезидент Google з управління продуктами Ентоні Чавес у блозі компанії.
Форум Підприємців 2025 у Києві. 26–27 червня – два дні практичного контенту, стратегій і нетворкінгу для бізнесу, що зростає. Долучайтеся за посиланням.
Ключові факти
- Нова система «Пісочниця приватності» працюватиме без рекламних ідентифікаторів профілю користувача, повідомив віцепрезидент компанії.
- Мета Privacy Sandbox – розробка рекламних рішень, що підвищують конфіденційність даних користувачів Android. Google поступово замінить рекламний ідентифікатор на альтернативні механізми таргетингу.
- Google підтримуватиме існуючу рекламну платформу ще мінімум два роки.
Контекст
Зараз кожному пристрою Android надається унікальний ідентифікатор профілю користувача, який розробники можуть використовувати для таргетованої реклами в додатку. Коли зміни набудуть чинності, рекламний ідентифікатор буде замінено на альтернативні механізми таргетингу. Google заявив, що працюватиме з розробниками для пошуку найкращого підходу.
У грудні 2020 року компанія Apple зобовʼязала розробників інформувати користувачів про дані, які збирають програми. Нова політика з блокуванням трекера iOS від Apple сколихнула ринок онлайн-реклами. Компанія Meta, яка заробляє на зборі даних користувачів для передачі рекламодавцям, оцінила свої втрати від нових правил $10 млрд.
Ви знайшли помилку чи неточність?
Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.