Категорія
Новини
Дата

Google слідом за Apple хоче обмежити рекламний трекінг користувачів Android. Це погана новина для Meta

Google планує відмовитися від збору даних користувачів Android для передачі третім особам, зокрема рекламодавцям. Компанія розробляє нову систему Privacy Sandbox (пісочниця приватності), яка працюватиме без рекламних ідентифікаторів, повідомив віцепрезидент Google з управління продуктами Ентоні Чавес у блозі компанії.

Як мотивувати команду не збавляти темп у надскладних умовах? Дізнайтесь 25 квітня на форумі «Надлюди» від Forbes. Купуйте квиток за посиланням!

Ключові факти

  • Нова система «Пісочниця приватності» працюватиме без рекламних ідентифікаторів профілю користувача, повідомив віцепрезидент компанії.
  • Мета Privacy Sandbox – розробка рекламних рішень, що підвищують конфіденційність даних користувачів Android. Google поступово замінить рекламний ідентифікатор на альтернативні механізми таргетингу.
  • Google підтримуватиме існуючу рекламну платформу ще мінімум два роки.

Контекст

Зараз кожному пристрою Android надається унікальний ідентифікатор профілю користувача, який розробники можуть використовувати для таргетованої реклами в додатку. Коли зміни набудуть чинності, рекламний ідентифікатор буде замінено на альтернативні механізми таргетингу. Google заявив, що працюватиме з розробниками для пошуку найкращого підходу.

У грудні 2020 року компанія Apple зобовʼязала розробників інформувати користувачів про дані, які збирають програми. Нова політика з блокуванням трекера iOS від Apple сколихнула ринок онлайн-реклами. Компанія Meta, яка заробляє на зборі даних користувачів для передачі рекламодавцям, оцінила свої втрати від нових правил $10 млрд.

Матеріали по темі

Ви знайшли помилку чи неточність?

Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.

Виправити
Попередній слайд
Наступний слайд
Новий номер Forbes Ukraine

Замовляйте з безкоштовною кур’єрською доставкою по Україні