Європарламент схвалив початковий законопроєкт, який обмежує «агресивну рекламу» в інтернеті. Він регулюватиме діяльність таких техногігантів, як Google, Facebook, Amazon та інших, пишеThe Verge. Наступний етап у прийнятті документа – переговори з ЄС, які заплановані на кінець року.
Amazon інвестує мільярди доларів у ШІ, роботів та машинне навчання. Якими принципами й правилами керується компанія?
Дізнайтеся вже 22 листопада на Forbes Tech 2024. Купуйте квиток за посиланням!
Ключові факти
- Документ заборонить інтернет-платформам використовувати конфіденційну інформацію, таку як раса, релігія та сексуальна орієнтація, для цільової реклами.
- Нові правила передбачають наявність служб, які дозволяють користувачам відмовитись від відстеження. Платформи зобов'яжуть виявляти та видаляти незаконний контент та продукти, включно з розпалюванням ненависті або контрафактними товарами.
- Норми законопроєкту також передбачають заборону на таргетовану рекламу для неповнолітніх і темні UX-патерни. Компаніям, які порушили правила, загрожує штраф на суму до 6% їхнього глобального прибутку.
- Новий закон, який набуде чинності у 2023 році, торкнеться соцмереж, магазинів додатків, сервісів обміну відео та музики, сайтів для мандрівників та інших цифрових комерційних майданчиків.
- Наступний етап в ухваленні законопроєкту – переговори з ЄС, які розпочнуться 31 січня 2022 року.
Контекст
Закон про цифрові послуги оновить існуючу директиву про електронну торгівлю, ухвалену ще у 2000 році. На той час багатьох нинішніх соцмереж ще не існувало. Автори ініціативи вважають, що нове законодавство допоможе припиняти в інтернеті розпалювання ненависті, розповсюдження дезінформації чи продаж контрафактної продукції.
Ви знайшли помилку чи неточність?
Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.