Категорія
Новини
Дата

ЄС заборонить використання особистих даних для показу реклами в інтернеті. Новий закон регулюватиме діяльність Google, Facebook та Amazon

Європарламент схвалив початковий законопроєкт, який обмежує «агресивну рекламу» в інтернеті. Він регулюватиме діяльність таких техногігантів, як Google, Facebook, Amazon та інших, пишеThe Verge. Наступний етап у прийнятті документа – переговори з ЄС, які заплановані на кінець року.

Ключові факти

  • Документ заборонить інтернет-платформам використовувати конфіденційну інформацію, таку як раса, релігія та сексуальна орієнтація, для цільової реклами.
  • Нові правила передбачають наявність служб, які дозволяють користувачам відмовитись від відстеження. Платформи зобов'яжуть виявляти та видаляти незаконний контент та продукти, включно з розпалюванням ненависті або контрафактними товарами.
  • Норми законопроєкту також передбачають заборону на таргетовану рекламу для неповнолітніх і темні UX-патерни. Компаніям, які порушили правила, загрожує штраф на суму до 6% їхнього глобального прибутку.
  • Новий закон, який набуде чинності у 2023 році, торкнеться соцмереж, магазинів додатків, сервісів обміну відео та музики, сайтів для мандрівників та інших цифрових комерційних майданчиків.
  • Наступний етап в ухваленні законопроєкту – переговори з ЄС, які розпочнуться 31 січня 2022 року.

Контекст

Закон про цифрові послуги оновить існуючу директиву про електронну торгівлю, ухвалену ще у 2000 році. На той час багатьох нинішніх соцмереж ще не існувало. Автори ініціативи вважають, що нове законодавство допоможе припиняти в інтернеті розпалювання ненависті, розповсюдження дезінформації чи продаж контрафактної продукції.

Матеріали по темі

Ви знайшли помилку чи неточність?

Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.

Попередній слайд
Наступний слайд
Головний журнал 2024 року вже у продажу

Замовляйте з безкоштовною доставкою по Україні