Google запускає AI Mode – нову функцію пошуку, яка відповідає на запити у форматі розмови, без традиційного списку синіх посилань. Про це було оголошено на конференції для розробників 20 травня. Компанія намагається конкурувати з ШІ-альтернативами, які загрожують її основному бізнесу, пише WSJ.
Купуйте річну передплату на шість журналів Forbes Ukraine за ціною чотирьох номерів. Якщо ви цінуєте якість, глибину та силу реального досвіду, ця передплата саме для вас.
Деталі
- Нова опція доступна у вигляді окремої вкладки в Chrome для користувачів у США й працює на базі моделі Gemini.
- Це «повне переосмислення пошуку з покращеним ШІ-аналізом», зазначив гендиректор Alphabet Сундар Пічаї. «Наступний етап ери штучного інтелекту вже настав», – наголосив він.
- Компанія працює над новими функціями – зокрема, можливістю завантажувати фото та приміряти одяг онлайн, а також інтеграцією реклами в AI Mode.
- Реклама розглядатиметься як частина корисного контенту, зазначив віцепрезидент Google Роббі Стайна.
Контекст
Компанія Google контролює до 90% світового ринку інтернет-пошуку, але її домінування опинилося під загрозою після появи ChatGPT та аналогів, які змінюють сам принцип пошуку. Замість кліків по посиланнях користувачі отримують узагальнені відповіді і витрачають менше часу на традиційний пошук.
Зокрема, Apple планує вже цього року додати у Safari альтернативи Google такі як ChatGPT або Perplexity.
Google намагається надолужити відставання: минулого року компанія запустила функцію AI Overviews, яка щомісяця охоплює 1,5 млрд користувачів. Проте навіть із цим Gemini все ще суттєво відстає від ChatGPT за популярністю.
Ще один виклик – у США триває антимонопольне розслідування, в межах якого суд визнав, що Google незаконно утримує монополію. Один із варіантів – примусовий продаж Chrome.
Ви знайшли помилку чи неточність?
Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.