Компанія Google з серпня дозволить криптобіржам і компаніям, що пропонують гаманці для криптовалют, розміщувати рекламу, пише Bloomberg.
Amazon інвестує мільярди доларів у ШІ, роботів та машинне навчання. Якими принципами й правилами керується компанія?
Дізнайтеся вже 22 листопада на Forbes Tech 2024. Купуйте квиток за посиланням!
Ключові факти
- Google дозволить показувати рекламу в пошуку, на YouTube і на інших ресурсах, якщо компанії пройдуть процедуру сертифікації.
- Аби сертифікуватися, рекламодавці мають бути належним чином зареєстровані в Агентстві з боротьби з фінансовими злочинами (FinCEN). Крім того, рекламодавці повинні дотримуватися всіх юридичних вимог, у тому числі законів штату, місцевих та федеральних законів, а також «забезпечувати відповідність своїх оголошень і цільових сторінок усім правилам Google», пише Bitcoin.com.
- Рекламодавці, криптовалютні біржі та криптогаманці з тарґетуванням на США зможуть рекламувати ці продукти й послуги з 3 серпня 2021 року.
- Водночас заборона на рекламу все ще існує для первинних пропозицій монет і послуг (ICO), децетралізованого фінансування (DeFi), торгових протоколів, порад щодо інвестицій у криптовалюти.
Контекст
У березні 2018 року Google, Facebook і Twitter заборонили рекламу, повʼязану з криптовалютами. Після цього жоден рекламодавець, у тому числі легальні компанії, не міг рекламувати біткоїни та інші криптовалюти, пропозиції придбати токени в рамках ICO або бінарні опціони. Facebook назвав їх фінансовими продуктами й послугами, які використовуються для введення користувачів в оману, або шахрайством.
Пізніше Facebook і Google частково скасували заборону, дозволивши рекламу криптовалют і супутнього контенту від попередньо затверджених рекламодавців у США та Японії.
Поштовхом для розвитку криптовалют став прихід компаній і великих інвесторів. Так, Tesla придбала біткоїнів на $1,5 млрд і дозволила їх приймати як форму оплати за автомобілі. Компанія Square придбала біткоїнів на суму $220 млн, перевівши в криптовалюту близько 5% своїх активів.
Також із криптовалютами почне працювати найстаріший у США Bank of New York Mellon. З кінця цього року фінустанова зберігатиме, переводитиме й випускатиме криптовалюти від імені своїх клієнтів, які займаються управлінням активами.
У 2021 році компанія MasterCard планує вперше дозволити операції з криптовалютами. Минулого року Visa в співробітництві з криптовалютним стартапом BlockFi оголосили про випуск кредитної картки, яка пропонуватиме виплату кешбеку в біткоїнах у США, пише Bloomberg. У жовтні інша платіжна система PayPal оголосила про вихід на ринок криптовалют. Тепер її клієнти можуть купувати й продавати біткоїни та інші віртуальні валюти, використовуючи облікові записи PayPal.
Ви знайшли помилку чи неточність?
Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.