Категорія
Новини
Дата

Heineken фіксує зниження попиту на пиво через інфляцію

Компанія Heineken заявила, що бачить ознаки послаблення споживчого попиту, після того як продаж пива не виправдав оцінок на тлі інфляційного тиску, пише Bloomberg.

Інвестувати? Почекати? Продавати? Війна змінює все, крім обов’язку лідера приймати виважені рішення. Вже 30 травня 40+ спікерів поділяться досвідом на Першій щорічній конференції про фінанси, інвестиції та економічне зростання. Купуйте квиток за посиланням.

Ключові факти

  • Пивоварна компанія повідомила, що обсяги продажу пива зросли на 8,9% в третьому кварталі, що нижче за середню оцінку аналітиків в 11,8%. Зростання витрат знизило маржу, а вищі ціни відбили в деяких клієнтів бажання пити більше. 
  • «Ми все частіше бачимо причини для обережності щодо макроекономічних перспектив, включаючи деякі ознаки послаблення споживчого попиту», – заявив генеральний директор Дольф ван ден Брінк.
  • Цього року пивоварам вдалося значною мірою захистити прибуток за рахунок підвищення цін, щоб упоратися зі зростаючими витратами. 
  • «Але є межа того, наскільки клієнти можуть упоратися з цим, оскільки нестримна інфляція та вищі ціни на продукти харчування та енергію руйнують дискреційну купівельну спроможність», – йдеться в матеріалі.
  • У заяві Heineken вказано «ранні ознаки уповільнення попиту наприкінці вересня та в жовтні» у деяких частинах Європи.
  • Зазначається, що голландська пивоварня зберегла свій скромний прогноз зростання цього року, оскільки відновлення пивного бізнесу затьмарене війною Росії в Україні та ціновим тиском. Компанія заявила, що її цінова структура зросла на 13% за квартал, що зумовлено прискоренням інфляції.
  • Чистий прибуток Heineken за перші девʼять місяців упав на 29% порівняно з минулим роком, до €2,2 млрд. 

Контекст

9 березня концерн Heineken повідомив, що припинить випуск пива в РФ під своїм брендом. 28 березня компанія повідомила про рішення піти з російського ринку. Через вихід з РФ Heineken очікував списання на суму €400 млн. Однак на основі оновлених оцінок виявилося, що цього вдасться уникнути.

Heineken оцінив російські активи на продаж у €475 млн. Концерн планує досягти угоди про продаж російських активів вже до кінця року.

Згідно з попередінм звітом, поточні та довгострокові зобовʼязання, повʼязані з активами на продаж, оцінили в €275 млн.

Інфляція в єврозоні у вересні становила 9,9% і досі перебуває на рекордно високому рівні. Статистичне управління Європейського Союзу Eurostat повідомило, що споживчі ціни в 19 країнах, що використовують євро, зросли на 1,2% у місячному вирахуванні, збільшившись на 9,9% у річному обчисленні. Тож попередня оцінка в 10% у річному обчисленні була переглянута у бік зниження.

Показник, що виключає енергію, харчові продукти, алкоголь і тютюн, показав, що ціни зросли на 1,0% у місячному вирахуванні та на 4,8% – у річному.

Матеріали по темі

Ви знайшли помилку чи неточність?

Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.

Виправити
Попередній слайд
Наступний слайд
Новий номер Forbes Ukraine

Замовляйте з безкоштовною кур’єрською доставкою по Україні