Компанія Heineken заявила, що бачить ознаки послаблення споживчого попиту, після того як продаж пива не виправдав оцінок на тлі інфляційного тиску, пише Bloomberg.
Ключові факти
- Пивоварна компанія повідомила, що обсяги продажу пива зросли на 8,9% в третьому кварталі, що нижче за середню оцінку аналітиків в 11,8%. Зростання витрат знизило маржу, а вищі ціни відбили в деяких клієнтів бажання пити більше.
- «Ми все частіше бачимо причини для обережності щодо макроекономічних перспектив, включаючи деякі ознаки послаблення споживчого попиту», – заявив генеральний директор Дольф ван ден Брінк.
- Цього року пивоварам вдалося значною мірою захистити прибуток за рахунок підвищення цін, щоб упоратися зі зростаючими витратами.
- «Але є межа того, наскільки клієнти можуть упоратися з цим, оскільки нестримна інфляція та вищі ціни на продукти харчування та енергію руйнують дискреційну купівельну спроможність», – йдеться в матеріалі.
- У заяві Heineken вказано «ранні ознаки уповільнення попиту наприкінці вересня та в жовтні» у деяких частинах Європи.
- Зазначається, що голландська пивоварня зберегла свій скромний прогноз зростання цього року, оскільки відновлення пивного бізнесу затьмарене війною Росії в Україні та ціновим тиском. Компанія заявила, що її цінова структура зросла на 13% за квартал, що зумовлено прискоренням інфляції.
- Чистий прибуток Heineken за перші девʼять місяців упав на 29% порівняно з минулим роком, до €2,2 млрд.
Контекст
9 березня концерн Heineken повідомив, що припинить випуск пива в РФ під своїм брендом. 28 березня компанія повідомила про рішення піти з російського ринку. Через вихід з РФ Heineken очікував списання на суму €400 млн. Однак на основі оновлених оцінок виявилося, що цього вдасться уникнути.
Heineken оцінив російські активи на продаж у €475 млн. Концерн планує досягти угоди про продаж російських активів вже до кінця року.
Згідно з попередінм звітом, поточні та довгострокові зобовʼязання, повʼязані з активами на продаж, оцінили в €275 млн.
Інфляція в єврозоні у вересні становила 9,9% і досі перебуває на рекордно високому рівні. Статистичне управління Європейського Союзу Eurostat повідомило, що споживчі ціни в 19 країнах, що використовують євро, зросли на 1,2% у місячному вирахуванні, збільшившись на 9,9% у річному обчисленні. Тож попередня оцінка в 10% у річному обчисленні була переглянута у бік зниження.
Показник, що виключає енергію, харчові продукти, алкоголь і тютюн, показав, що ціни зросли на 1,0% у місячному вирахуванні та на 4,8% – у річному.
Ви знайшли помилку чи неточність?
Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.