Німецький модний дім Hugo Boss продав свій російський бізнес оптовому партнеру Stockmann, сума угоди наразі невідома, пише Reuters. Компанія приєдналася до низки західних брендів, що залишили російський ринок через війну в Україні.
Компанії зазнають тиску за продовження постачання товарів до Росії і через роботу на ринку країни-агресора. Загалом, за даними KSE, з 2022 року в Росії залишилося понад 2100 транснаціональних корпорацій порівняно з приблизно 1600 міжнародними компаніями, які або пішли з ринку, або згорнули свою діяльність.
Amazon інвестує мільярди доларів у ШІ, роботів та машинне навчання. Якими принципами й правилами керується компанія?
Дізнайтеся вже 22 листопада на Forbes Tech 2024. Купуйте квиток за посиланням!
Ключові факти
- «Ми можемо підтвердити, що наше російське дочірнє підприємство було продано АТ «Стокманн» — компанії, що належить одному з давніх оптових партнерів Hugo Boss у країні», — заявили в Hugo Boss.
- Жодна із сторін не розкриває фінансових умов угоди, але уряд РФ вимагає, щоб іноземні компанії продавали активи зі знижкою не менше 50%.
- Згідно з документами, угоду було закрито 2 серпня, і тепер АТ «Стокманн» володіє 100% акцій Hugo Boss Rus номінальною вартістю 40 млн руб. ($470 588).
Контекст
Незабаром після вторгнення в Україну в 2022 році безліч груп пообіцяли скоротити свою присутність у Росії, оскільки Захід прагнув позбавити економіку країни та військову скарбницю Кремля іноземної валюти.
Але Москва поступово підвищувала вартість корпоративного виходу, запроваджуючи обовʼязкову знижку 50% на активи з «недружніх» країн, що продаються російським покупцям, і мінімум 15-відсотковий «податок на виїзд». Також стає все важче знайти місцевих покупців, прийнятних як для продавця, так і для Москви і чия участь в угоді не суперечить західним санкціям.
Аналіз Reuters звітів компаній показав, що вихід з ринку після вторгнення Росії в Україну в 2022 році обійшовся іноземним компаніям у понад $107 млрд у вигляді списань та втраченої вигоди.
Hugo Boss призупинив свою роздрібну діяльність у Росії невдовзі після вторгнення РФ в Україну у лютому 2022 року. Компанія також призупинила свою діяльність у сфері електронної комерції на російському ринку та припинила рекламу.
У Росії Stockmann працює незалежно від свого колишнього фінського власника, який продав свій російський бізнес після анексії Криму у 2014 році.
Ви знайшли помилку чи неточність?
Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.