Італійський бренд спортивного взуття класу «люкс» Golden Goose відклав плани щодо лістингу в Мілані. Це IPO могло стати одним з найгучніших в Європі цього року, пише The Financial Times. Бренд – фаворит багатьох зірок, зокрема Тейлор Свіфт і Селени Гомес.
Практичний МBA від Forbes на реальних кейсах, щоб прокачати навички управління на прикладі Володимира Кудрицького, ексголови правління «Укренерго».
Премʼєра другого сезону YouTube проєкту «Директорія» вже на каналі Forbes Ukraine!
Деталі
- Компанія, що належить британській інвестиційній групі Permira, заявила 18 червня, що відклала вихід на біржу через «значне погіршення ринкових умов після виборів до Європейського парламенту цього місяця і призначення загальних виборів у Франції».
- На думку Golden Goose, ця ситуація негативно вплинула на ринки і, зокрема, на сектор розкоші.
- Компанія відклала IPO лише за день до того, як воно мало відбутися.
Контекст
Golden Goose планувала розмістити акції за ціною €9,75 під час IPO – ближче до нижньої межі заявленого цінового діапазону. У разі продажу всіх 61,1 млн акцій, як і планувалося, обсяг розміщення сягнув би €595,7 млн, а оцінка компанії – близько €1,7 млрд.
Golden Goose розраховувала спрямувати надходження від розміщення акцій на погашення боргів.
Розміщення акцій Golden Goose могло б стати найбільшим в Італії з моменту торішнього IPO оператора казино Lottomatica обсягом €599 млн.
Виручка Golden Goose у 2023 році зросла на 18% – до €587 млн. Компанія ставила за мету збільшити її до €1 млрд до 2029-го.
Компанію Golden Goose заснували у Венеції у 2000 році. Permira придбала Golden Goose у 2020-му у конкуруючої Carlyle за €1,3 млрд. Бренд – фаворит багатьох зірок, зокрема Тейлор Свіфт і Селени Гомес. Взуття Golden Goose коштує близько €500 за пару.
Ви знайшли помилку чи неточність?
Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.