Італійський бренд спортивного взуття класу «люкс» Golden Goose відклав плани щодо лістингу в Мілані. Це IPO могло стати одним з найгучніших в Європі цього року, пише The Financial Times. Бренд – фаворит багатьох зірок, зокрема Тейлор Свіфт і Селени Гомес.
Деталі
- Компанія, що належить британській інвестиційній групі Permira, заявила 18 червня, що відклала вихід на біржу через «значне погіршення ринкових умов після виборів до Європейського парламенту цього місяця і призначення загальних виборів у Франції».
- На думку Golden Goose, ця ситуація негативно вплинула на ринки і, зокрема, на сектор розкоші.
- Компанія відклала IPO лише за день до того, як воно мало відбутися.
Контекст
Golden Goose планувала розмістити акції за ціною €9,75 під час IPO – ближче до нижньої межі заявленого цінового діапазону. У разі продажу всіх 61,1 млн акцій, як і планувалося, обсяг розміщення сягнув би €595,7 млн, а оцінка компанії – близько €1,7 млрд.
Golden Goose розраховувала спрямувати надходження від розміщення акцій на погашення боргів.
Розміщення акцій Golden Goose могло б стати найбільшим в Італії з моменту торішнього IPO оператора казино Lottomatica обсягом €599 млн.
Виручка Golden Goose у 2023 році зросла на 18% – до €587 млн. Компанія ставила за мету збільшити її до €1 млрд до 2029-го.
Компанію Golden Goose заснували у Венеції у 2000 році. Permira придбала Golden Goose у 2020-му у конкуруючої Carlyle за €1,3 млрд. Бренд – фаворит багатьох зірок, зокрема Тейлор Свіфт і Селени Гомес. Взуття Golden Goose коштує близько €500 за пару.
Ви знайшли помилку чи неточність?
Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.