Японська тютюнова компанія JTI Group не зупинятиме постачання й виробництво своїх виробів у Росії. Про це йдеться в статті Forbes
Forbes Ukraine випустив новий номер журналу. Придбати його з безкоштовною доставкою можна за цим посиланням. У журналі: перший список найкращих роботодавців для ветеранів, список перспективних молодих українців «30 до 30», 40 компаній, які вийшли на іноземні ринки під час війни, історії Марії Берлінської, Всеволода Кожемяки та загалом майже два десятки текстів.
Основні факти:
- Співробітники українського підрозділу JTI написали у головний офіс компанії листа, де, зокрема, вимагали зупинити продаж сигарет у Росію.
- Директор зі звʼязків з громадськістю Фемі Намфуа підкреслив, що JTI Group є політично нейтральною і не втручається у геополітичні питання. «Це один із наріжних каменів нашого Кодексу поведінки», – пише він.
Контекст:
JTI – найбільший виробник тютюнових виробів у Росії із часткою ринку близько 30%. Компанія працює під відомими брендами Winston, Camel, LD, Sobranie тощо. На трьох російських заводах працює понад 4500 осіб.
Через війну Росії проти України міжнародні компанії розривають співпрацю з російським бізнесом. Nike, Apple, Boeing – хто ще припинив бізнес із РФ, читайте у нашому тексті «Які світові компанії більше не ведуть бізнес із Росією».
Відмовилися припиняти співпрацю компанія Coca-Cola, Nestle SA, Metro, виробник автомобілів Stellantis, Danone, хімічна група BASF і виробник годинників SwatchGroup. Жодних заяв не робила Pepsico, для якої російський ринок є другим за розміром після Мексики, ідеться у її фінансовому звіті. За 2021 рік компанія заробила у РФ $3,4 млрд.
Ви знайшли помилку чи неточність?
Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.