Китайський гігант електронної комерції Alibaba Group планує інвестувати в Туреччину $2 млрд. Про це повідомив президент Alibaba Майкл Еванс на зустрічі з президентом Туреччини Реджепом Ердоганом, пишуть Reuters і Bloomberg із посиланням на заяву турецького підрозділу компанії – Trendyol.
Forbes Ukraine випустив новий номер журналу. Придбати його з безкоштовною доставкою можна за цим посиланням. У журналі: перший список найкращих роботодавців для ветеранів, список перспективних молодих українців «30 до 30», 40 компаній, які вийшли на іноземні ринки під час війни, історії Марії Берлінської, Всеволода Кожемяки та загалом майже два десятки текстів.
Ключові факти
- Ердоган перебуває у США для участі в 78-й сесії Генеральної Асамблеї ООН.
- Еванс наголосив, що Туреччина має потенціал стати однією з провідних країн електронного експорту.
- У заяві Trendyol, яка є однією з найвідоміших у країні платформ інтернет-продажів, не зазначено, коли Alibaba Group вкладе ці кошти. Президент Alibaba лише зазначив, що план розрахований на «найближчий період».
- Еванс також сказав, що Alibaba інвестувала в Туреччині $1,4 млрд через Trendyol.
- Крім того, він розповів подробиці нових інвестицій, включаючи будівництво дата-центру, логістичного центру в Анкарі та експортного терміналу у Міжнародному аеропорту Стамбула.
Контекст
У 2021 році Trendyol досягла оцінки в $16,5 млрд, залучаючи кошти від інвесторів, зокрема SoftBank Group, General Atlantic, Qatar Investment Authority та суверенного фонду Абу-Дабі ADQ. При цьому Alibaba володіє 76,1% акцій оператора електронної комерції.
Нова оцінка у $16,5 млрд зробила Trendyol однією з найдорожчих приватних технологічних компаній у Європі. Кілька місяців до того Alibaba інвестувала в компанію $350 млн за оцінки в $9,4 млрд.
Trendyol обіцяла спрямувати отримані інвестиції на розвиток регіону, а також поступовий вихід на нові для себе ринки. Компанія планувала продовжити інвестування в інфраструктуру, технології і логістику, а також у прискорення цифровізації турецьких підприємств.
За даними JPMorgan, у 2020 році електронна комерція становила лише 5,3% від загального турецького роздрібного ринку. А вже за результатами 2022-го майже п’ята частина всіх покупок здійснюється онлайн, свідчать дані міністерства торгівлі Туреччини. За минулий рік загальний обсяг електронної комерції країни зріс на 109%, сягнувши маже $30 млрд.



Ви знайшли помилку чи неточність?
Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.