Категорія
Новини
Дата

Китайська Alibaba Group інвестує в Туреччину $2 млрд

Китайський гігант електронної комерції Alibaba Group планує інвестувати в Туреччину $2 млрд. Про це повідомив президент Alibaba Майкл Еванс на зустрічі з президентом Туреччини Реджепом Ердоганом, пишуть Reuters і Bloomberg із посиланням на заяву турецького підрозділу компанії – Trendyol. 

Велика війна пришвидшила вихід жінок на лідерські ролі. Вже 15 травня на форумі «Вільна» Forbes пропонує подивитися на це явище крізь нову, чітку оптику. Спікерки та спікери з Superhumans, Google, ENKO, McDonald’s, G. Bar та інших. Купуйте квитки за посиланням.

Ключові факти

  • Ердоган перебуває у США для участі в 78-й сесії Генеральної Асамблеї ООН.
  • Еванс наголосив, що Туреччина має потенціал стати однією з провідних країн електронного експорту.
  • У заяві Trendyol, яка є однією з найвідоміших у країні платформ інтернет-продажів, не зазначено, коли Alibaba Group вкладе ці кошти. Президент Alibaba лише зазначив, що план розрахований на «найближчий період».
  • Еванс також сказав, що Alibaba інвестувала в Туреччині $1,4 млрд через Trendyol.
  • Крім того, він розповів подробиці нових інвестицій, включаючи будівництво дата-центру, логістичного центру в Анкарі та експортного терміналу у Міжнародному аеропорту Стамбула.

Контекст

У 2021 році Trendyol досягла оцінки в $16,5 млрд, залучаючи кошти від інвесторів, зокрема SoftBank Group, General Atlantic, Qatar Investment Authority та суверенного фонду Абу-Дабі ADQ. При цьому Alibaba володіє 76,1% акцій оператора електронної комерції.

Нова оцінка у $16,5 млрд зробила Trendyol однією з найдорожчих приватних технологічних компаній у Європі. Кілька місяців до того Alibaba інвестувала в компанію $350 млн за оцінки в $9,4 млрд.

Trendyol обіцяла спрямувати отримані інвестиції на розвиток регіону, а також поступовий вихід на нові для себе ринки. Компанія планувала продовжити інвестування в інфраструктуру, технології і логістику, а також у прискорення цифровізації турецьких підприємств.

За даними JPMorgan, у 2020 році електронна комерція становила лише 5,3% від загального турецького роздрібного ринку. А вже за результатами 2022-го майже п’ята частина всіх покупок здійснюється онлайн, свідчать дані міністерства торгівлі Туреччини. За минулий рік загальний обсяг електронної комерції країни зріс на 109%, сягнувши маже $30 млрд.

Матеріали по темі

Ви знайшли помилку чи неточність?

Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.

Виправити
Попередній слайд
Наступний слайд
Новий номер Forbes Ukraine

Замовляйте з безкоштовною кур’єрською доставкою по Україні