Данський виробник іграшок Lego збільшив обсяг продажів і прибутку в 2020 році. Компанія продемонструвала найшвидше зростання за п'ять років завдяки онлайн-торгівлі, повідомляє Financial Times.
Ключові факти
- Дохід компанії за підсумками 2020 року виріс на 13%, до $6,99 млрд, у порівнянні з показниками попереднього року.
- Чистий прибуток виріс на 19%, до $1,6 млрд, пише Bloomberg.
- Продажі Lego в 2020 році підскочили на 21%, повідомляє CNBC.
- Хоча пандемія COVID-19 спонукала споживачів купувати більше наборів Lego, це не єдина причина високих продажів. Компанія пожинає плоди вкладень в електронну комерцію і виходу на нові ринки, зазначив гендиректор Lego Нільс Крістіансен.
- Кількість відвідувань Lego.com минулого року збільшилася вдвічі порівняно з попереднім роком. Цьому сприяло тимчасове закриття фізичних точок продажів Lego.
Контекст
В останні роки Lego зробила ривок на китайський ринок, відкривши там десятки торгових точок. 2020 року Lego відкрила 134 роздрібних магазини, 91 із яких знаходиться в Китаї. Наразі компанія має 678 фізичних точок продажів під брендом Lego у всьому світі та планує відкрити ще 120, у тому числі 80 в Піднебесній. Планується, що до кінця 2021 року в Китаї буде близько 300 магазинів Lego. Цьому сприяв той факт, що, на відміну від інших країн, раніше там не були популярні конструктори Lego.
За підсумками 2020 року порівняно з 2019-м обсяг ринку іграшок в Україні скоротився на 5-7%, склавши близько $703 млн, повідомив Forbes.ua президент Української Асоціації Індустрії іграшок Павло Овчинніков.
За 2019 рік обсяг українського ринку іграшок збільшився на 18%, досягнувши $740 млн, пише Асоціація ритейлерів України.
Ви знайшли помилку чи неточність?
Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.