Данський виробник іграшок Lego збільшив обсяг продажів і прибутку в 2020 році. Компанія продемонструвала найшвидше зростання за п'ять років завдяки онлайн-торгівлі, повідомляє Financial Times.
Купуйте річну передплату на шість журналів Forbes Ukraine за ціною чотирьох номерів. Якщо ви цінуєте якість, глибину та силу реального досвіду, ця передплата саме для вас.
Ключові факти
- Дохід компанії за підсумками 2020 року виріс на 13%, до $6,99 млрд, у порівнянні з показниками попереднього року.
- Чистий прибуток виріс на 19%, до $1,6 млрд, пише Bloomberg.
- Продажі Lego в 2020 році підскочили на 21%, повідомляє CNBC.
- Хоча пандемія COVID-19 спонукала споживачів купувати більше наборів Lego, це не єдина причина високих продажів. Компанія пожинає плоди вкладень в електронну комерцію і виходу на нові ринки, зазначив гендиректор Lego Нільс Крістіансен.
- Кількість відвідувань Lego.com минулого року збільшилася вдвічі порівняно з попереднім роком. Цьому сприяло тимчасове закриття фізичних точок продажів Lego.
Контекст
В останні роки Lego зробила ривок на китайський ринок, відкривши там десятки торгових точок. 2020 року Lego відкрила 134 роздрібних магазини, 91 із яких знаходиться в Китаї. Наразі компанія має 678 фізичних точок продажів під брендом Lego у всьому світі та планує відкрити ще 120, у тому числі 80 в Піднебесній. Планується, що до кінця 2021 року в Китаї буде близько 300 магазинів Lego. Цьому сприяв той факт, що, на відміну від інших країн, раніше там не були популярні конструктори Lego.
За підсумками 2020 року порівняно з 2019-м обсяг ринку іграшок в Україні скоротився на 5-7%, склавши близько $703 млн, повідомив Forbes.ua президент Української Асоціації Індустрії іграшок Павло Овчинніков.
За 2019 рік обсяг українського ринку іграшок збільшився на 18%, досягнувши $740 млн, пише Асоціація ритейлерів України.
Ви знайшли помилку чи неточність?
Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.